Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaudesta ja tunteista

Vierailija
30.11.2016 |

Haluaisin kysyä muilta ihmisiltä kokemuksia/ajatuksia seuraavista tunteista.

Olen tutustunut nyt 4 kk ajan ja seurustellutkin tuon ajan erään miehen kanssa. Mitä se tarkoittaa, jos jotkin tilanteet/hetket tai se kun hän vain on, saa tiedottomasti ajattelemaan "minä rakastan sinua." Huomaan myös miestä katsellessa, miten paljon rakastettavaa hänessä onkaan.

Mitä se tarkoittaa, kun/jos suudellessa tunnen liikuttuvani niin vahvasti, että alkaa itkettää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok....

Vierailija
5/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa palauttaa sinua maanpinnalle tuosta ihqusta rakkaudenkuplasta ihan vielä. Kyllä sinä huomaat kolmenkymmenen vuoden päästä että mitä se arki sitten on. Mutta siis ihan potentiaalinen kumppani elämään.

Vierailija
6/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että siihen tarvitaan 30 vuotta? =)

Vierailija
7/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinää ja vetovoimaa on, mutta ei ainakaan vielä ihastumisen ja rakastumisen tasolla. Siksi lähinnä mietin, että mitä nämä tunteet ovat. En itse suhtaudu rakkauteen tunteena vaan päätöksenä.

Oikeastaan edellisessä suhteessa vasta vuoden kohdalla olin hyvin rakastunut voimakkaasti. Ensin henkisen puolen kehittäminen ja rakkaus.

Vierailija
8/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkottaa? No oot kovin rakastunut häneen. Eiks se oo hyvä juttu?

Vierailija
9/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tarkottaa? No oot kovin rakastunut häneen. Eiks se oo hyvä juttu?

En voisi kuvailla asiaa noin, kun on mennyt vasta lyhyt aika ja vähän tuntemista miehen ajatus- ja sielunmaalmaan.

Ehkä yllä kuvatut ajatukset ja tunteet kertovat siitä, että olen rakastumassa ja löytämässä rakkautta tästä miehestä.

Haluaisin vain kuulla ihmisten tarinoita tästä hitaasti ja ajan kanssa tapahtuvasta rakkaudesta.

Vierailija
10/12 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on yksi malli rakkaudesta, ja se on sinulle ainoa totuus. Ja nyt sinun on aika oppia, että niitä malleja on enemmän kuin yksi, ja sinä olet nyt tutustumassa toiseen malliin.

Vierailija
11/12 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on yksi malli rakkaudesta, ja se on sinulle ainoa totuus. Ja nyt sinun on aika oppia, että niitä malleja on enemmän kuin yksi, ja sinä olet nyt tutustumassa toiseen malliin.

Tiedän kyllä, mutta parisuhdetasolla on toki rakkautta muullakin tavalla kuin tahtomisena.

Vierailija
12/12 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että siihen tarvitaan 30 vuotta? =)

:D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä