Naiset vilkuiletteko miehiä kuntosalilla
Kommentit (10)
Eipä juuri. Tai vilkuilen jonkin verran kaikkia salilla kävijöitä arvioiden. Salaa tietty!
En mä sinne miesten takia tule, heitä vilkuilenkin.
Samanlailla kuin missä tahansa muualla - kaupassa, työpaikalla, rannalla, ostoskeskuksessa, keskustorilla, subwayssa jne.
En mä silti noihinkaan paikkoihin mene, jotta näkisin miehiä. Miehet vaan sattuvat pitämään samoista paikoista kun mä!
En vilkuile ketään, olen salilla aina aivan omissa maailmoissani, välillä vilkaisen tv:tä ehkä. Käsittämättömiä nämä runk karit jotka salille tulevat treenaamisen sijaan lähinnä muna huurussa kyttäämään...
Hyvännäköisiä miehiä katson niin salilla, töissä kuin kaupoissakin. En vilkuile enkä tuijota, mutta katson kuitenkin ja tsekkaan kropan ym. En myöskään mene mihinkään miehiä katsoakseni.
En vilkuile. Tietysti *näen* naisia ja miehiä, mutta en tuijota. Yritän muutenkin käydä salilla silloin, kun siellä ei ole ketään tai enintään muutama tyyppi.
Kyllä varsinkin nuoret tytöt katsovat sopivan miehekästä treenaajaa, varsinkin jos tämä vielä treenaa miehekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
En mä sinne miesten takia tule, heitä vilkuilenkin.
Samanlailla kuin missä tahansa muualla - kaupassa, työpaikalla, rannalla, ostoskeskuksessa, keskustorilla, subwayssa jne.En mä silti noihinkaan paikkoihin mene, jotta näkisin miehiä. Miehet vaan sattuvat pitämään samoista paikoista kun mä!
Seli seli. Kuitenkin sulla vaan miehet mielessä ;)
Vilkuilevat kyllä. Suuri osa tulee salille miesten takia.