Mitä sarjaa seuraatte yhdessä puolisonsa kanssa?
Kommentit (21)
Hengenvaarallisesti lihavat äidit tv:stä ja vaimo on samanlainen valitettavasti ( pysyvästi )
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen puolison kanssa?
Kirjoitinkin tuohon korjauksen. En Oo ihan sujut tän puhelimen kanssa vielä.
Kaikenlaista scifiä ja vastaavaa. Listalla esim Star Trek eri versioissaan, Doctor Who, erilaiset supersankarisarjat kuten The Flash, Arrow, Legends of Tomorrow, Agent Carter jne.
Leffamaku ei ole ihan samanlainen, minä pidän enemmän fantasiasta ja supersankareista, mies perinteisesti scifistä, mutta yleensä löytyy jotain kumpaakin miellyttävää.
Vanhoja Star Trekejä, Stranger Things, Game of Thrones, Big bang theory, Farscape, Tudors.
Katsellaan joskus eri sarjojakin ja eri elokuvia, mutta monet elokuvat sopivat kummankin makuun. Vaikeampi on löytää uusia sarjoja, joista molemmat tykkäisivät (kuten stranger things).
Ykköseltä eräohjelmaa, lapinkoira Äijä molempien suosikki :)
Vierailija kirjoitti:
Ykköseltä eräohjelmaa, lapinkoira Äijä molempien suosikki :)
Se lapinkoira on ihana.
8 jatkaa: mies tykkää enemmän scifistä meilläkin, itse katson sitä ja fantasioita. Outoa kyllä, meistä minä katson enemmän kauhua ja trillereitä kuin mieheni :D. Kumpikaan ei oikein välitä hömppäkomedioista tai toimintaleffoista.
Dokumenttisarjoja ja -elokuvia katsomme molemmat.
Ei katsota mitään yhdessä, koska ohjelmamaku on lähestulkoon päinvastainen omani kanssa.
Mies tykkää "tuunaa autosi/moposi/veneesi/autotallisi"-ohjelmia, historia-dokumentteja ja jotain Top Gearia ja kotimaisia sarjoja.
Minä kammoan kotimaisia sarjoja, muutamaa viihdepainotteista lukuunottamatta, ja pidän "jenkkisarjoista" ja netflixin sarjoista mm. Breaking Bad, Stranger things jne.
Ainoat joista ollaan ikinä tykätty molemmat, ovat olleet Avara luonto ja Band of brothers. (jälkimmäinen on minisarja, joka pitäisi ihan jokaisen katsoa. oikeasti, paras ikinä näkemäni sarja.)
Rakas olet syönyt itsesi rantakuntoon pizzalla ja tuplalihakebabilla :D
Ei edes Bullin ja vfertin kuntokuurit auta on sen verran kivettynyttä fläsää
Ap:lla on täysin erilainen maku miehen kanssa. Minä Tykkään hömpästä ja yliluonnollisesta.m yös kotimaisista sarjoista, esim. Ex-onnelliset, Kimmo, jne.
Mies taas älykkäitä jännitysjutuista ja asia-, sekä luonto-ohjelmista. Ja South Parkista. Joitain talkshow-juttuja katsoo myös, englanninkielisiä.
Moderni perhe on kai ainut mistä tykkäämme molemmat.kiva, kun nyt tuli uusia jaksoja.
Salkkareita ja gilmoren tyttöjä netflixistä.
Emme katso mitään yhdessä. Emme kyllä juuri erikseenkään. Minä pidän kevyestä, Masterchef Australia vaikka ja mies ei katso mitään. Joskus katsoi jotakin Uutisvuotoa, mutta enää ei sitäkään.
Tällä hetkellä katsotaan Gilmoren tyttöjä, miehen suosituksesta.
Lähes sama maku on kummallakin. Sarjoista esim. House of Cards, Big Love, Westworld, the Wire, Game of Thrones, Parks & Recreation, Orange is the New Black, Vallan linnake, Silta. Band of Brothersista tykänneille kommentoijille suosittelisin muuten toista minisarjaa nimeltään Generation Kill.
Ollaan katottu Netflix-sarjoja, esim. Stranger Things, Marco Polo, Sense8 ja nyt Designated Survivor.
Molemmat tykätään kauhusta, trillereistä ja scifistä ja jossain määrin draamasta. Mä tykkään älyttömästi psykologisista trillereistä mut mies ei syty niihin, se taas kattoo jotain Simpsoneita ja paria muuta sarjaa mitkä ei mua kiinnosta.
P.s. Netflix on saatanasta, laitappa se pyörimään makkarin töllöstä sunnuntaina ni päivä menee siinä. :D
Perhe on pahin. Pyörii joka päivä.
Meillä ei ole telkkaria.
Puolisosi?
Ja miten tän automaattisen tekstinsyötön saa pois ( puhelimesta)