Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani saa olla mukana "kaveri" porukassa sillä ehdolla että antaa pokemon-korttejaan muille

Vierailija
29.11.2016 |

Pojalleni 9v on asetettu säännöt, että hän ei saa olla mukana kun metsästävät puhelimella pokemoneja, paitsi jos hän antaa aina pokemon-kortin tälle jengin "johtajalle"

Olen yrittänyt sanoa ettei hänen tarvitse eikä pidä tuollaiseen suostua mutta sitten hän itkee että muuten hänellä ei ole yhtään kaveria. Serkut ja muut sukulaiset toisella puolen Suomea, joten heistä ei tähän ongelmaan apua ole. Annanko pojan jatkaa toimintaa niin saa olla kuitenkin mukana porukassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys jengin johtajan vanhempiin, ainakin itse haluaisin tietää jälkikasvuni toimista.

Vierailija
2/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut pokemon kortit ovat jopa tuhansien eurojen arvoisia. Sano lapsellesi ettei anna niitä tälle "johtajalle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä tiukkana koska nämä muut lapset voi alkaa hyötymään asiasta jatkossakin. Poikasi rupeaa 'ostamaan' itselle kavereita, jotka ei välttämättä ole edes silti oikeita kavereita vaa kiusaa vähä väliä.

Itse tyhmänä menin lapsena vastaavaan ja koko lapsuuden ja nuoruuden ostin heiltä huomioita ja kaveruutta ja he maksoi takaisin selkäänpuukotuksilla, juoruiluilla ja päin naamaa haukkumisella. En silti lähtenyt heidän porukastaan koska olisin ollut yksin mutta nyt kun mietin, olisi ollu helpompi olla yksin.

Vierailija
4/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa että lapset on niin riippuvaisia toisista, että vaikka maksavat niille "kavereille" ettei vain tarvitse olla yksin. En tiedä mikä tuohon auttaisi. Ei tietenkään kaveruutta pidä ostaa, mutta on se lapselle kauheaa jos ei muuten ole yhtään kaveria. Olisi kiva jos lapsella olisi niin hyvä itsetunto, että voisi haistattaa pitkät tuollaisille "kavereille", ja sanoa, että tuun mä toimeen ilman teitäkin, mutta harvatpa lapset sellaista voivat tehdä. Ei kai tuossa auta muu kuin yrittää puhua niiden vanhempien kanssa, mutta ei niitä toisia lapsia voi kuitenkaan pakottaa ottamaan sun lasta porukkaan.

Vierailija
5/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vanhempiin yhteys. Oma eskarilaiseni oli 'inttänyt'( varmaan siis kiristäny) luokkakaveriltaan noita kortteja, käytiin yhdessä palauttamassa ne kun asia mulle selvis. Ei ne 9-vuotiaatkaan niin vanhoja oo etteikö ne tarvis vanhempien ohjausta.

Toinen vaihtoehto tietysti että yrittää saada ne muut puolelleen ja tiputtavat yksissä tuumin sen johtajan pois porukasta. Kutsu niitä muita vaikka teille käymään ja lahjo ne herkuilla..

Vierailija
6/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys jengin johtajan vanhempiin, ainakin itse haluaisin tietää jälkikasvuni toimista.

Näin mä tein. Tyttäreltä tosin kiristettiin koulussa rahaa. Kiristäjien vanhemmat oli ihan kauhuissaan kun soitin ja kerroin lapsukaisten mafia touhuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi