Kaulakoru miehelle?
Mies valitteli tuossa hetki sitten että haluaisi uuden kaulakorun, mutta millainen koru sopisi miehelle? Nyt pitää kaulassaan ristiä, mikä minusta on vähän outoa, koska on ateisti. Nyt niitä korulahjavinkkejä!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin miehelle rautaristin ja tykkää siitä kovasti, vaikka ei ole varsinaisesti koruihminen
Itse en oikein kannata uskonnollisten symboleiden pitämistä, jos ei usko. Jokin rautainen koru muulla riipuksella voisi kyllä olla hyvä ''perusmiehelle''
Kalevala korun Elämän roihu on kiva koru, miehekäs. Kts. netistä!
Ei minkäänlaista. Ei koruja miehille.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvännäköinen, pistetään harkintaan!
joku tägi vaan esim http://www.davidyurman.com/products/men/necklaces-and-tags/pave-tag-d15785mss.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvännäköinen, pistetään harkintaan!
Ai sielä onkin jotain typerää tekstiä ''Live hard live your dream". Mies vihaa tuollaisia tyhjiä mietelauseita.
Leijonariipus (ja pari tribaalitatskaa lisäksi).
Vierailija kirjoitti:
camee-koru!!
Joo, voisin taiteilla oman profiilini tuollaiseen
mun miehellä roikkuu semmonen roinavarasto kaulassa :D vähän tän tyylinen https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/30/1c/6d/301c6da511704e849360edce9d25758a.jpg
Vierailija kirjoitti:
Hän kyllä haluaisi sellaisen, mutta pelkää leimaantuvansa juurikin rasistiksi :( Ei varmaan pitäisi, vaikka Suomi on hänelle tärkeä asia
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaista. Ei koruja miehille.
Mieluummin nyt jonkinlainen hieno koru, kuin joku risti. Korua kun hän haluaa pitää
YÖK nämä korukaulamiehet. Tietyn tyyppisiä, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
YÖK nämä korukaulamiehet. Tietyn tyyppisiä, ei jatkoon.
Ai, no pitää varmaan vaihtaa miestä jos joku internetissä ei tykkää
Miten kävis Lumoava-sarjan Soturi tai Suojelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kyllä haluaisi sellaisen, mutta pelkää leimaantuvansa juurikin rasistiksi :( Ei varmaan pitäisi, vaikka Suomi on hänelle tärkeä asia
Ai Leinonariipus on nykyisin rasistin merkki. :'DDDDD Jestas teitä pahvipäitä....
Mä ostin miehelle rautaristin ja tykkää siitä kovasti, vaikka ei ole varsinaisesti koruihminen