Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatteko, että jos Saara Aalto voittaa X Factorin....

Vierailija
29.11.2016 |

..niin meidän kenenkään elämä ei enää ikinä palaa entiselleen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan se voittaa, koska markkinointikoneisto laskeskelee, että suomalaiset ostavat sitten levyjä tuhatmäärin. Noiden kisojen voittajat unohdetaan nykyisin melkein heti.

Vierailija
22/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän ei kuitenkaan voita.

Olen samaa mieltä siitä, että taso X Factorissa on ollut aika huono. Siellä ei ole ollut kuin kolme varteenotettavaa kilpailijaa mun mielestä. Gifty Louise, Matt Terry ja Saara. Gifty oli mun suosikki, jolla oli koko paketti kasassa. Tyyli ja ääni - kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä hetkauta meikäläistä mihinkään suuntaan.

Ettei vaan tulisi taas yksi laulukilpailun voittaja, josta ei pahemmin enää kuulla mitään.

Vierailija
24/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Saara voittaa x factorin, niin luuleeko se tosissaan pääsevänsä tekemään just sitä musiikkia mitä haluaa ja mitä on tehnyt itsekseen tähän saakka? Tuskin. Ja Saarahan ei tunnetusti kaipaa siinä suhteessa apua. Hän tarvitsee omasta mielestään vaan ne oikeat tyypit ympärilleen, jotka osaa nostaa sen oman musiikin soittolistoille. En usko että näin tulee käymään, vaan Saara tulee mahdollisen voittonsa jälkeen levyttämään tasan sitä mitä levy-yhtiö siltä vaatii. 

Voihan olla, että tuossa kisassa on ollut tarpeeksi ammattitoitoiset ja kovatasoiset taustajoukot, jotka on onnistuneet opettamaan Saaralle, että neuvoja kannattaa ottaa vastaan. Ei ole uskonut vastaavia Suomessa. Kansainvälinen levy-yhtiö ei pitkään katsele artistia, joka ei ole valmis muokkautumaan heidän haluamaansa suuntaan. Toivottavasti Saara on tuonkin tajunnut.

Vierailija
25/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että taso X Factorissa on ollut aika huono. Siellä ei ole ollut kuin kolme varteenotettavaa kilpailijaa mun mielestä. Gifty Louise, Matt Terry ja Saara. Gifty oli mun suosikki, jolla oli koko paketti kasassa. Tyyli ja ääni - kaikki!

voi hyvin olla että gifty tiputettiin, koska sille nähdään muuta potentiaalia kuin olla x-factor voittaja

Vierailija
26/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Saara voittaa x factorin, niin luuleeko se tosissaan pääsevänsä tekemään just sitä musiikkia mitä haluaa ja mitä on tehnyt itsekseen tähän saakka? Tuskin. Ja Saarahan ei tunnetusti kaipaa siinä suhteessa apua. Hän tarvitsee omasta mielestään vaan ne oikeat tyypit ympärilleen, jotka osaa nostaa sen oman musiikin soittolistoille. En usko että näin tulee käymään, vaan Saara tulee mahdollisen voittonsa jälkeen levyttämään tasan sitä mitä levy-yhtiö siltä vaatii. 

Voihan olla, että tuossa kisassa on ollut tarpeeksi ammattitoitoiset ja kovatasoiset taustajoukot, jotka on onnistuneet opettamaan Saaralle, että neuvoja kannattaa ottaa vastaan. Ei ole uskonut vastaavia Suomessa. Kansainvälinen levy-yhtiö ei pitkään katsele artistia, joka ei ole valmis muokkautumaan heidän haluamaansa suuntaan. Toivottavasti Saara on tuonkin tajunnut.

Vastaavat Suomessa eivät olekaan ammattitaitoisia, vaan vaativat levyttämistä suomeksi ja fiittaamista jonkun  huumoriräppipläjäyksen dokataan anuksen kautta kirkkaita paadi paadi - tyyppisellä listahittisinkulla.

Vierailija
27/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giftyn ongelmana oli ettei ääni kestänyt kun piti laulaa paljon. Harmi.  Sama ongelma on Samilla. Mitä iloa on laulajasta joka ei selviä kiertuetta. :C

Vierailija
28/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Giftyn ongelmana oli ettei ääni kestänyt kun piti laulaa paljon. Harmi.  Sama ongelma on Samilla. Mitä iloa on laulajasta joka ei selviä kiertuetta. :C

Jos laulutekniikka täysin väärä ja ääni muodostuu jossain väärässä kohtaa? Eikö tällöin tekniikkaa korjaamalla voisi äänen kestävyys parantua? Heittelen tässä hatusta täysin asioista mitään tietämättömänä.

Vierailija
29/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nyt vähän aiheen ohi, mutta ärsyttääköhän noita muita kilpailijoita ja työntekijöitä ku se Meri on siellä koko ajan mukana? Tuskin muillakaan on siellä kumppani koko ajan messissä.

Vierailija
30/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyökkäävätkö britit sitten Suomeen, vai mitä tarkoitat?

Mahtavaa, saa laulaa täysin palkein Oolannin sotaa sitten. JA SE OOLANNIN SOTA OLI KAUHIA HURAA HURAA HURAA! Viimeksi tuli vedettyä ala-asteella 70-luvulla. Kiitos Saara tästäkin.

Vierailija
31/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut miltä esim. Britney Spears kuulostaa livenä :DDD Ne kauheat nauhat vuosi julkisuuteen silloin. Vastaus on playback osittain/kokonaan ja hyvä taustalaulu.

Vierailija
32/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niin joo, aurinko sammuu, kun ei jaksa kilpailla Saaran loistokkuuden kanssa, vai mitä tapahtuu?

Mun mielestä aurinko on tosi ruma tähti ja ihan feikki, ei tule kestämään! Kääpiö siitä tulee!

Vierailija
33/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muut seisovat vain paikallaan? 5 am on musta mielestä viihdyttävää katseltavaa, rentoa ja osaavaa.

Olet kateellinen, epäisänmaallinen hater-paska! Tuohivirsulla päähän! Etkös häpeä!

Vierailija
34/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap, se on varmasti Ilmestyskirjan seitsemäs trumpetti ja kuudes sinetti, jos Saara voittaa - eiks jeh ;)

Vierailija
35/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut miltä esim. Britney Spears kuulostaa livenä :DDD Ne kauheat nauhat vuosi julkisuuteen silloin. Vastaus on playback osittain/kokonaan ja hyvä taustalaulu.

No ei laulutaito ollu Britney vahvuus vaan se osas esiintyä hyvin ja se oli oikean ikäinen oikeaan aikaan. Eikö se ollu jotain 16 ku sen eka biisi tuli ulos? Se vetos hyvin nuoriin.

Vierailija
36/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näin, mutta sulla on ikävä asenne.

Vierailija
37/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muut seisovat vain paikallaan? 5 am on musta mielestä viihdyttävää katseltavaa, rentoa ja osaavaa.

Olet kateellinen, epäisänmaallinen hater-paska! Tuohivirsulla päähän! Etkös häpeä!

Anteeksi! en ymmärrä mikä minuun meni, mutta reipas isku tuohivirsulla päähän sai tokenemaan. Saara on teknisesti paras laulaja ja koko kisan lahjakkain ja parasta mitä X-factorissa on ikinä kuultu. Nicole ja Simonkin nousi seisomaan ja liikuttui lähes kyyneliin. Kukaan ei laula yhtä hyvin. Muut osallistujat ovat täysin turhia eivätkä osaa mitään.

Vierailija
38/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua se ei hetkauta. En pidä hänestä yhtään sen enempää, vaikka voittaisikin jonkin tosi-tv hömpän :)

X Factor UK on yksi maailman suurimmista laulukilpailuista jota seurataan ympäri maailmaa. Varsinkin nyt kun X Factor USA lopetettiin.

X factor usa lopetettiin, koska katsojaluvut laskee. Ei niitä mikään brittiversio kiinnosta. Jossa on vielä luokattoman huono taso tänä vuonna. Saara tyyliin ainoa laulutaitoinen tilanteessa kuin tilanteessa...

Höpö höpö. Honey G on jopa parempi kuin Saara. Sitä Saaan teatraalista vibratolla ulisemista ja hönkimistä ei kestä kuunnella.

Mitä? Eihän se Honey G:n esitys mitään laulamista ollut. Ihme, että sen annettiin ärsyttää katselijoita niinkin kauan 👏

Vierailija
39/39 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..niin meidän kenenkään elämä ei enää ikinä palaa entiselleen?

Ei se voitto minun elämääni  mitenkään vaikuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi