Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siitä jotain haittaa jos vauvan pepun pyyhkii aina kakan jälkeen vain kosteuspyyhkeillä?

Vierailija
28.11.2016 |

ei siis pese ollenkaan. Vai pitäisikö peppu myös pestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyyhin kanssa aina vain liinoilla mut käydäänkin pesulla Joka ilta.

Vierailija
2/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos muuten pesee tarpeeksi usein. En sitten tiedä miten pienillä vauvoilla, ehkä pienemmillä vauvoilla pesisin ainakin silloin tällöin ihan vedellä enkä aina vetäisi liinalla. Itse pesin oikeastaan aina (paitsi öisin) kun vauva oli pienempi ja kakatkin löysempiä. Nyt kun vähän isompi ja syö kiinteitä niin kakat on siistejä ja kiinteitä niin tulee vain vedettyä liinalla puhtaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pesen kakat vedellä. Välillä sitä kakkaa tahtoo mennä pimppaankin, niin vesipesulla saa kätsymmin pois. Joskus pissit saatan liinalla pyyhkiä pepusta.

Vierailija
4/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinalla pyyhkien tulee ennenpitkää ihottumaa, mutta voi käyttää reissussa.

Mä huuhtelin kakan jälkeen vedellä lavuaarissa. On nopeaa ja tosi kätevää, kun harjaantuu tekniikkaan.

Vierailija
5/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks lasta olen kosteuspyyhkeillä aikoinaan puhdistanut. Kyllä jos sinne pimppiin kakkaa menee niin tosi tarkasti saa myöskin liinalla pyyhittyä. Neuvolassa aina kehuivat kun ei ole vaippaihottumaa ja iho oli loistavassa kunnossa. Kolmatta odotan ja ehdottomasti aijon jatkaa kosteuslappulinjalla tämänkin kanssa

Vierailija
6/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Briteissä ja meidän asunnossa on lavuaarissa erikseen kylmä ja kuumavesihana. Joko polttaisin tai jäädyttäisin vauvan pepun. Turha sitä vettä on lavuaariin laskea, koska silloin pesisin likaisella vedellä pepun. Pyyhin siis aina. Ja illalla kylpy.

Kaikki lapset ovat elossa.

Vierailija
7/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea määrä turhaa kemikaalialtistusta jos aina pyyhkii vain liinoilla. Ja niillä hinkkaaminen on ainakin tyttövauvan kohdalla vähän hankalaakin, kun sitä kakkaa on usein pimpinkin puolella.

Itse pesisin ainakin kerran päivässä myös vedellä.

Vierailija
8/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, ei mitään lastenhoitojuttuja hei. Tää on vauva-palsta.

Vierailija
9/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liinalla pyyhkien tulee ennenpitkää ihottumaa, mutta voi käyttää reissussa.

Mä huuhtelin kakan jälkeen vedellä lavuaarissa. On nopeaa ja tosi kätevää, kun harjaantuu tekniikkaan.

Meillä kosteuspyyhkeet nimenomaan vähensivät ihottumaa. Keskimmäinen kakkasi aika paljon ja iho alkoi kärsiä pesuista vaikka peppua rasvattiin. Mökkireissulla käytössä oli vain puhdistuspyyhkeet ja pepun iho parani ihan muutamassa päivässä. Sen jälkeen ei kakkapepun pesussa käytetty enää vettä vaan puhdistuspyyhkeitä.

Vierailija
10/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeet kuivattaa ihoa, varsinkin herkkäihoiset huom.. Muistakaa rasvata ja/tai käyttää talkkia, ettei tule ihottumaa ja kuivumia.

Vierailija
11/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea määrä turhaa kemikaalialtistusta jos aina pyyhkii vain liinoilla. Ja niillä hinkkaaminen on ainakin tyttövauvan kohdalla vähän hankalaakin, kun sitä kakkaa on usein pimpinkin puolella.

Itse pesisin ainakin kerran päivässä myös vedellä.

Kauheeta sukupuolisyrjintää sun juttusi. Lapsilla ei saa olla sukupuolta. Kaikkia pitää kohdella täysin samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä