Mitä ONNI on- se on tämmöistä minulle:
Onni on tässä ja nyt asennetta että minulla on se kaikki mitä tällaiseen elämään ikinä kuuluukin.
Se on ihmeellistä, että tänne pääsee katselemaan tänne elämään tämmöisessä "nahkapussissa" sen "nahkapussin" yläreunassa olevista silmistä maailmaa ja toisia ja sitten jakamaan asioita toisten "nahkapussien" kanssa ja käsittämään jotain vielä näkemästään.
Ja mitä kaikkea kaunista täällä voi olla on joka päivä suuri ihmetyksen aihe juuri siksi kun näkee kuinka syvää on pimeys toisaalla.
Uskon että meidät luotiin tänne jokainen ainutlaatuiseksi kokemaan tämä kaikki. Ollaan huristelemassa yhdessä näissä nahkasäkeissämme läpi aikojen ja universumin:)!
Kuulisin mielelläni miten te muut koette onnea, miten kuvailisitte sitä?
Kommentit (5)
Minulle onni on sitä, että vihdoin monen vuoden mielenterveysongelmiem jälkeen saan elää normaalia elämää. Eli esim käydä itse kaupassa ja matkustaa julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle onni on sitä, että vihdoin monen vuoden mielenterveysongelmiem jälkeen saan elää normaalia elämää. Eli esim käydä itse kaupassa ja matkustaa julkisilla.
Miksi et ennen saanut?
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattele että onnea voi tuntea tuollaisistakin ihanista asioista sen jälkeen kun pimeys oli siltä osalta vastassa ennen. Valo on ihanaa pimeän tunnelin jälkeen aina.
Nämä meidän nahkasäkkimme ovat ikään kuin sielujen kapseleita joissa huristamme läpi tämän elämämme.
noi voi liibalaabalaa...