Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis, koulutettu,hyväpalkkainen ystävällinen, en diiva.Mies ei hyväksy mua silti!

Vierailija
11.03.2006 |

En ymmärrä, miksi pitää koko ajan nalkuttaa jostain. Itse en nalkuta. Mies saa mennä vapaasti. Hoidan kaikki kotityöt. Mies huolehtii kyllä monista yhteisistä asioistamme, kuten talonrakennusprojektiin liittyvät asiat.

Kaikesta saan valituksia, jopa ulkonäöstäni! Välillä kyllä ottaa päähän, mutta kaippa miehet vaan yleensä on sellaisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164 cm ja 51 kg. Hoikka vyötärö, kroppa mielestäni ihan kohtuullisessa kunnossa. Mikään ei silti miehelle riitä. Onkohan muilla samanlaisia miehiä? Ois kyllä kiva kuulla.

ap

Vierailija
2/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sillä olis Heidi Klum tyttöystävänä. I

tse olen ehkä vähän pyöreä (mieheni mielestä vain naisellisen muodokas) en aina ehkä niin laitettukaan (mieheni mielestä silti kaunis) joten kyllä sun tapauksessa kuulostaa että sun ukkos se viallinen on. Lakkaa stressaamasta itseäsi, löydät varmasti paremman!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastaavanlainen kun ap. Mieheni arvostaa minua äitinä,vaimona ja naisena. Vaikka olen välillä kun pyörremyrsky ;D

Vierailija
4/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei se ole täydellisen trimmatussa kunnossa, sillä ei mun mielestä ole minkäänlaista oikeutta vaatia sun ulkonäöltä yhtään mitään.

Vierailija
5/5 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan vaatii, et jalatkin pitäis olla hoikat, eikä yhtään ylimääräistä.

Rasittaa, kun huomauttelee useasti, että olet tainnut taas lihoa. Lisää liikuntaa. Kuntopyörällä poljen säännöllisesti, lenkkeilen ja välillä käyn salillakin. Mikään ei vaan riitä.

Kun käy töissä ja hoitaa kodin, itseni laittamiselle ei jää enempää aikaa.

Pitkät hiukset leikkautin lyhyemmäksi ja siitäkin sain kuulla, että ei sulle sovi lyhyet hiukset. ARGH! Välillä kyllä raivostuttavaa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan