Olisiko plussaa vai miinusta jos kävisi ilmi että treffikumppanisi on maksanut entisen naisystävänsä rintojen suurennuksen?
Kommentit (16)
Riippuu motiivista. Rintasyöpäpotilaan uudet rinnat ymmärrän, mutta muuten en. Eli ajattelisin varmasti, että mies on pinnallinen urpo, jolla on ilmiselvästi liikaa rahaa tilillä ja liikaa tyhjää korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Sekä, että...Eli riippuu kokonaisuudessa asian taustoista naisenkin osalta.
No jos tausta olisi se, että mies olisi itse todennut naisystävälleen että olisi hienoa jos hänellä olisi hieman isommat rinnat ja mies on tarjoutunut maksamaan jos nainen suostuu suurennusleikkaukseen.
ap
Onko tää tapahtunut pohjois-pohjanmaalla...? Kuullut itsekin moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tausta olisi se, että mies olisi itse todennut naisystävälleen että olisi hienoa jos hänellä olisi hieman isommat rinnat ja mies on tarjoutunut maksamaan jos nainen suostuu suurennusleikkaukseen.
ap
Sitten sinä kyselet tyhmiä.
Tuskin mulla olisi jutunaihetta tuollaisen kanssa yhtään mistään. Mikä mies tuollainen on? Haluaa naiselleen suuremmat maitorauhaset ja ei se nainen ole hyvä senkään jälkeen. Naisreppana altistunut kivuliaalle ja riskialttiille leikkaukselle. Vai oliko sitten niin, että nainen maksattanut rinnat ja häipynyt.
Joka tapauksessa ikävä mies, kun vielä mainitsee aiheesta, olipa rintojen kohennus lähtenyt sitten miehen tai naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sitten sinä kyselet tyhmiä.
Näköjään, ainakin kyseisen viestin peukutusten perusteella.
Ja ei ole missään Pohjanmaalla tällaista ainakaan tietääkseni ollut.
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä.
ap
Sait yhden hyin niin asia on selvä?
Rintoja ei suurenneta, kuin miehesta johtuvista tsekäistä syistä?
Hyi vittu mikä "mies"!
Mitäs miehet tykkäis kun lesoilisin maksaneeni exälle munansuurennosleikkauksen?
Ihan se ja sama. En kyllä jaksaisi mieltäni pahoittaa. Tulevaisuudessa oiva keino "kiristää" itelleen jotain pikku remppaa jos tarvetta ilmenee. Tällässiä ajatuksia kumpus spontaanisti mun mieleeni ja te varmasti alapeukutatte.
Itseäni ei niinkään kiinnostaisi kuka ne on maksanut vaan kuka ne on ensisijaisesti halunnut. Voihan mies ne maksaa, vaikka se olisi naisen ajatus alunperin, eikä se siinä tapauksessa mikään paha juttu olisi.
Riippuu ihan siitä, mitä ajatuksia tilanne olisi miehessä herättänyt ja mitä mieltä hän siitä on nykyisin. Keskustelemalla se asia selviäisi. Tarkkailisin myös reaktiota siihen, kun ilmoitan että rakastan omia A-kupin rintojani sellaisina kuin ne ovat. Vaatteet istuvat paremmin kuin suuremmalla kuppikoolla ja muutenkin koen rintani omakseni.
Miinus. Ihmettelisin miksi mies edes haluaisi nähdä minua ja olen jo liian vanha olemaan pinnallisten miesten kanssa =D N23, aa-kuppi.