Mies ilmoitti, että ei osta mulle mitään kallista lahjaa, koska enmole ikinä ostanut hänellekään mitään!
Siis joulusta kysymys. Mitä tää nyt sitten on taas? Eihän miehet välitä lahjoista ja joulusta! Ei niillä ole sellaista tunne-elämää.
Kommentit (28)
En mäkään osta kallista sellasille, jotka ei osta mulle kallista. Saman tasoiset lahjat tietenkin. Reilu peli
Vierailija kirjoitti:
En mäkään osta kallista sellasille, jotka ei osta mulle kallista. Saman tasoiset lahjat tietenkin. Reilu peli
Eikö sinusta miehen kuulu ostaa naiselleen kivoja lahjoja? Nainen sitten taas antaa miehelle seksiä. Näin se menee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinusta miehen kuulu ostaa naiselleen kivoja lahjoja? Nainen sitten taas antaa miehelle seksiä. Näin se menee. Ap
Ei kuulu. Lahjat kuuluu lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tunnu teillä menevän, miehesi on tottunut toisenlaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pieni AP, Huoh, etkö sinä sitten saa mieheltäsi seksiä? Seksi ja joululahjat on nyt vaan ihan eri juttu.
Jos sä koet että sä vaan annat etkä koskaan saa, on sulla aika paljon isommat murheet kuin minkä arvoisen joululahjan ukko sulle ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Kotiin vähän vielä kasvamaan.
Mies on jo nelikymppinen ja kerran eronnut. Pitäisi tajuta. Ap
Me taas emme osta toisillemme kalliita lahjoja koska kassa on joka tapauksessa yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naisella on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu ostaa itselleen niitä kivoja juttuja joita tarvitsee.
Huomioksi riittää se päivittäinen arki ja joku kiva pieni extra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu, ja ei mene ainakaan meillä. Minähän en rahojani kalliisiin lahjoihin laita. Ostakoot ite, jos tarvii jotain kallista. Minun rahoilla ei toisille kalliita lahjoja ostella.
Naiset on Suomessa töissä(ainakin fiksut) ja voivat ostaa lahjansa itse
Ap taidat olla huomattavasti miestä nuorempi, sen verran on kypsymätöntä juttua. Kuten joku tuossa totesikin, seksi ja joululahjat on aivan eri asia. Hankin miehelleni kivoja lahjoja, koska hän on minulle tärkeä enkä saadakseni seksiä.
Ap on provoava lompakkokoloismies.
Meillä on helppoa. Ostetaan lahjat vain lapsille, kummilapsille ja omille elossa oleville vanhemmillemme. Minulle ja miehelleni molempien mielestä paras lahja on yhdessäolo, lasten ilo, hyvä ruoka ja rentoutuminen.
Joulun jälkeen alennusmyynneistä saatetaan ostaa itsellemme jotain, jos tarve on, vaikkakin vain sille itsensä hemmottelulle.
etsi mies joka tajuu että oot lahjahuora
Pihtaa niin kauan että lahjoja alkaa tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntö nro 1 lompakkoloisen käsikirjasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiin vähän vielä kasvamaan.
Mies on jo nelikymppinen ja kerran eronnut. Pitäisi tajuta. Ap
Maksullisten naisten olisi kohteliasta mainita asiasta ennen seksiä. Jälkikäteen ei voi vaatia palkkaa.
Tai sitten sinä olet niin huono sängyssä, että mies ei halua maksaa palveluista.
Provohan tämä on, mutta jos ei olisi, ansaitsette kyllä toisenne.
Tylsä ja huono provo. En jää edes vastauksia lukemaan.
Ihan hyvä yritys, mutta liioittelit hieman, tai oikeastaan aika paljon. Ei mene läpi.