APUA KAUHEAA!!! OON VIEL PALSTALLA VAIKKA HERÄTYS VIIMEISTÄÄN KLO 6:30
Jää yöunet liian lyhyiksi vaikka nyt kävisin heti nukkuu!! Apua!!!
Kommentit (13)
Stressaatko kaikesta yhtä tyhmästä?
Älä viitti valittaa ap!!! Itellä herätys klo 5:00 ja oon yhä palstalla!!! Saat sentää nukkuu melkee 2h pidempää kuin minä!! Että revi siitä!!
Samaa juuri katselin. Pitäisi herätä klo 6 että ehdin käydä ennen töitä salilla, huomisesta tulee tosi ikävä päivä. Eikä täällä tänään edes ole ollut mitään hyviä juttuja, turhaan roikun!
Mulla 13h töitä edessä. Herätys klo 6. Ei nukuta yhtään! Nukun varmaan n.4h. Eikä stressaa yhtään :D Oon niin tottunut. 10v takana 3- vuorotyötä.
Sh
Herätys 5:45 eikä nukuta.
Luultavasti taas valvoin 00.00 asti.
Itse herään varmaan päivän valjetessa. Haen lehden, keitän kahvia, kaadan lasiin konjakkia. Kahvin, konjakin ja lehden luvun jälkeen kömmin takaisin petiin. Herään uudelleen joskus puolen päivän aikaan, käyn suihkussa ja menen kaupungille ystävän kanssa syömään ja ottamaan muutaman lasillisen.
Mä vielä töissä ja tuun takas klo 6.00!!!! Nää on tosi kaupallisia tunteja nää iltatunnit 😀 ehtii hyvin palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla herätys 4.45. So what?
Minulla sama. Ennen puolta yötä en mene yleensä koskaan nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti valittaa ap!!! Itellä herätys klo 5:00 ja oon yhä palstalla!!! Saat sentää nukkuu melkee 2h pidempää kuin minä!! Että revi siitä!!
Onneks mulla herätys vasta klo 11. :)