Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen huomenna raskaustestin, vertaistukea?

Vierailija
27.11.2016 |

Ollaan aikuinen ja vakiintunut pariskunta, jolle perheenlisäys periaatteessa tervetullut, mutta juuri tämä vuosi olisi nyt sen kannalta hankala. Nytpä sitten on menkat myöhässä viikon verran, mikä itselleni ihan ennenkuulumatonta.

Testi on ostettuna ja huomenna se on pakko tehdä. En tiedä yhtään mitä sieltä tulee ja miten siitä eteenpäin, jos siellä plussa on. Vaikka samaan aikaan tottakai olisi positiivinen asia. Hämmentää, jännittää. Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään sanottavaa? -Ap

Vierailija
2/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! !!! Jos on plussa niin saat vauvan :) Kaikki järjestyy kyllä! Ehdit ajan kanssa tottua asiaan. Ei huolta. Vauvat on ihania :) Mulla on 3 kk ikäinen. Olin itse aika ihmeissäni noin vuosi sitten kun plussasin...

Jos testi on negatiivinen niin sitten on. Hyvä niin. Mutta jos on nega niin saatat ihme kyllä olla pettynyt! Siitäkin on kokemusta.

Kaikkea hyvää sulle!

T. Av-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! !!! Jos on plussa niin saat vauvan :) Kaikki järjestyy kyllä! Ehdit ajan kanssa tottua asiaan. Ei huolta. Vauvat on ihania :) Mulla on 3 kk ikäinen. Olin itse aika ihmeissäni noin vuosi sitten kun plussasin...

Jos testi on negatiivinen niin sitten on. Hyvä niin. Mutta jos on nega niin saatat ihme kyllä olla pettynyt! Siitäkin on kokemusta.

Kaikkea hyvää sulle!

T. Av-mamma

Kiitos paljon. Takerrun näihin sanoihin nyt yöksi, mieskin on juuri työmatkalla... Huh, pelottaa kyllä aika jännällä tavalla.

Vierailija
4/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se synny vasta kuin ensi vuonna. No worries

Vierailija
5/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan NYT kuse siihen tikkuun. Ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee kaikkien tapahtumien olevan jotain suurta ja ihmeellistä.

Vierailija
6/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita saada nukuttua. Aamulla se selviää! Joko olet tai et, tilasi on jo "päätetty"eikä yön aikana muutu.

Testi kyllä näyttää oikein mikäli nyt et mokaile sen kanssa :) Toivotaan sitä tulosta mikä olisi teille mieluisampi. Mutta oikeasti, se plussakaan ei ole katastrofi. Sulla on vakisuhdekin :)

T. Se av-mamma

Vierailija
7/11 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se testi nyt. Kyllä se plussaa näyttää nytkin jos se plussa on huomen aamulla.

Vierailija
8/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä. Testi on tehty. Nega oli. 

Oli ensimmäinen kerta, olin luullut että kannattaa odotella aamuun että tulos olisi selvempi.

Kyllä on huojentunut olo. Mutta ihan kuin eka kommentoija sanoi, ehkä jotenkin vähän pettynytkin. -Ap

Vierailija
9/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sait selvyyden asiaan! :) Kyllä se siitä! Toivottavasti olet pian sitten raskaana kun jätätte tarkoituksella ehkäisyn pois, joku kaunis päivä kun on sen aika :)

T. Av-mamma

Vierailija
10/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei oo hyvä vuosi. Siksi lapset on tehtävä kun ne tulevat. Onnea matkaan

Vierailija
11/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempeistä. Testi on tehty. Nega oli. 

Oli ensimmäinen kerta, olin luullut että kannattaa odotella aamuun että tulos olisi selvempi.

Kyllä on huojentunut olo. Mutta ihan kuin eka kommentoija sanoi, ehkä jotenkin vähän pettynytkin. -Ap

Aamulla "suositellaan" siksi että pissa ei yön jäljiltä ole niin laimeaa. Eli virtsa (oletettavasti) ollu monta tuntia rakossa ja yöllä harva juo litroittain vettä tms.. Itse kyllä saanut ihan yhtä vahvan/haalea (yhtä tumma viiva) plussan aamupissasta kuin väkisin litistetystä pienestä määrästä päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi