Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppis jätti aiemmin lapun keittiön siisteydestä, mutta itse laiminlyö sitä

Vierailija
27.11.2016 |

Kämppikseni jätti talvella lapun yhteiskeittiömme siisteydestä koska pidin sitä välillä melko kaaoksessa. Ymmärrän siis miksi kirjoitti lappusen ja yritin ottaa opikseni. Nyt olen huomannut, että hän on itse viimeaikoina toiminut aivan samoin mistä minulle huomautti. Tiskit on nyt lojuneet altaassa pari päivää, pelti ja likainen leivinpaperi on jätetty hellalle.

Minä en itse kovin helposti niuhota siisteydestä, kun itsekin aika rento olen, mutta ihmettelen kovasti mistä tulee pokkaa toimia juuri niin mistä on toista huomauttanut. Itse en lapun jälkeen ole jättänyt tiskejä lojumaan yhteisille tasoille tai altaaseen, ja olis ihan kiva vastedeskin mahtua tiskaamaan ilman että täytyy loiria toisen lautasia altaasta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait maistaa omaa lääkettäsi.

Vierailija
2/4 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vain on pokkaa. Toivo, ettei tuo käytös laajene kaikkeen muuhunkin mitä asunnossa saa tehdä ja mitä ei (eli mitä sinä et saa tehdä). Niuhottajat voisivat muuttaa omiin yksiöihinsä muutenkin. Ihan normaalia, että välillä on tiskipöydällä likaisia astioita, ja sitten ne pestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin vain on pokkaa. Toivo, ettei tuo käytös laajene kaikkeen muuhunkin mitä asunnossa saa tehdä ja mitä ei (eli mitä sinä et saa tehdä). Niuhottajat voisivat muuttaa omiin yksiöihinsä muutenkin. Ihan normaalia, että välillä on tiskipöydällä likaisia astioita, ja sitten ne pestään. 

Onneksi keittiö on ainoa yhteinen tilamme. Nyt on tiskit kolmatta päivää altaassa ja vuori vain kasvaa.

ap

Vierailija
4/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lappu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän