Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset, kohteleeko miehet teitä parisuhteessakin vähän varovaisemmin etteivät vaan menetä sua

Vierailija
27.11.2016 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdella varovaisesti? Miten sinua nyt noin yleensä ihmisenä kohdellaan? Nättejä nätisti ja rumia rumasti 😂

Taidat olla aika nuori vielä.

Vierailija
2/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain betat kohtelee naista noin. Siksi kauniit naiset ottaakin alfan, joka kohtelee heitä huonosti, toisin kuin 80% miehistä jotka mielistelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi kertoo pelkoon perustuvasta parisuhteesta, jos tuntuu että mies kohtelee jotenkin "vähän paremmin kuin millainen oikeasti on". Kyllä mä haluan aidon miehen, joka kohtelee mua luonnostaan hyvin ja normaalisti. 

Vierailija
4/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain betat kohtelee naista noin. Siksi kauniit naiset ottaakin alfan, joka kohtelee heitä huonosti, toisin kuin 80% miehistä jotka mielistelee.

Näiden kommenttien kirjoittelijat tuntuvat aina olevan yhtä pihalla kaikesta. Ärsyttäviä vässyköitä jotka luulevat tietävänsä jostain jotain. Mene ulos katsomaan, onko kaikki naiset alfojen kanssa siellä, mitä, häh?

Vierailija
5/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainaki yrittäny herättää jonkunnäköstä suoraa vitutusta, mut ei, miehet ei suutu tai halua näyttää suuttumusta mulle :D

Vierailija
6/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät, koska tietävät, etten mene hajalle. Miten nyt normaalistikin toista ihmistä kohdellaan kai.

Ei kannata asettaa toista jalustalle vaan kohdella kuin ketä tahansa ihmistä. Ja hommata se itsetunto.

Vierailija
7/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tekemistä sillä on kenenkään ulkonäön kanssa, että miten kohdellaan tai tullaan kohdelluksi.

Vierailija
8/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se beta nimenomaan kohtelee kaunista naista huonosti. Yrittää painaa alas kauniin naisen itsetuntoa ja pettää aina tilaisuuden tullen. "Koska ei se kaunis nainen mun kanssa oikeasti halua olla, niin ihan sama, miten sitä kohtelen".

Alfamiehet ovat aina kohdelleet minua hyvin. Alfamiehellä ei ole mitään tarvetta kohdella läheisiään huonosti.

Vierailija
9/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle parikymppinen nuori nainen ja olen ollut 3 vuotta nykyiseni kanssa. Pidän itseäni hyvännäköisenä ja niin pitävät monet muutkin, kuulen usein kehuja julkisilla paikoilla myös meikittömänä. Olen ensimmäisessä suhteessani ja poikaystäväni on keskivertoa paremman näköinen. Olemme ulkonäöllisesti siis aikalailla samalla tasolla. Vientiä riittää minulle vaikka missä ja poikaystäväni tiedostaa sen myös. Poikaystäväni on todella hellä, huomaavainen ja rakastaa minua todella niinkuin minä myös häntä. Sanoisin kyllä, että hän ulkonäköni takia osittain kohtelee minua varovaisemmin ja yrittää välttää ristiriitoja vaikka karultahan tämä kuulostaa. Välillä tosin mietin, olisiko hän minun kanssani jos en näyttäisi tältä :(

Vierailija
10/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali parisuhde perustuu siihen että rakastut toisen persoonaan. Ja jokaisessa normaalissa parisuhteessa on ylämäkiä ja alamäkiä, joten kohtelu luonnollisesti riippuu vähän siitä missä vaiheessa mennään. Kestävän parisuhteen salaisuus taas on ymmärtää pyytää anteeksi ja antaa anteeksi niitä sanoja ja epäreilua kohtelua huonoina päivinä. Ulkonäkö ei pitkässä juoksussa liity mitenkään kohteluun. Ulkonäollä saatat saada vierailta parempaa palvelua tai kohteliaampaa käytöstä hetkellisesti, kuten sitä perinteistä oven avaamista. Jokainen fiksu ihminen kuitenkin kohtelee vieraitakin hyvin ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
11/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nykyään ns. unelmien treenattu bikinivartalo. Sen myötä olen huomannut mieheni kohtelevani minua varovaisemmin ja olevan sängyssä epävarmempi. Hän itse ei ole treenattu eikä sopisi yleisesti ajateltuna alusvaatemallikuviin. Näen hänet silti edelleen samanlaisena kuten suhteemme alkuaikoinakin. Sääli.

Vierailija
12/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan päin vastoin: kaunista ja fiksua naista kohdellaan huonosti, jotta menettäisi itsetuntonsa ja luulisi, että ei enää kelpaa kenellekään muulle.

Tästä todisteena useampi kuin yksi missi.

Vierailija
13/13 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ainakin kohtelee huonosti, alentaa, kyttää viestit ja vahtii menemisiä vaatien tarkkaa kotiintuloaikaa. Voisi kyllä sanoa, että mies on varovainen, mutta ei minua kohtaan... lähden heti kun voin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi