Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja tinder social sai minut katkeroitumaan todella pahasti

Vierailija
27.11.2016 |

Ollaan parin kaverin (hyvännäköisiä) kanssa koitettu saada naiskaveriporukkaa ulos. Naiset kuulemma vinkkaa silmää sille kaverille tinderissä ja kysyy et lähtisitteks te kaks ulos. Mut ne koittaa vaan saada siitä porukasta lähes joka kerta. Kerran tosin päästiin ulos kaikki mutta ne naiset ei ollut mua koko illan aikana huomaavanaankaan, vaikka jutustelin samalla tavalla kuin muutkin :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän sieltä tuhansista bimboista joku nappaa.

Vierailija
2/18 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, perseestä. Et varmasti ole ruma, oletko jotenkin muuten persoonallisempi? Koita miettiä mitä muita eroja sussa on verrattuna kavereihin? Äläkä syyttele itsees.. ehkä ne naiset hakee vaan erityyppistä tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kyse on rumuudesta. Saatat olla heistä esim. pelottavan oloinen. Syitä voi olla monia.

Vierailija
4/18 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parin tinderbimbon takia kannata katkeroitua. Etsi itsellesi itseäsi rumempi kaveri, niin naisetkin tekee ja näyttävät heti paremmilta.

Vierailija
5/18 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi miellyttää. Löydät varmasti vielä sen oman naisesi.

Vierailija
6/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja kommentteja. Miten löytää ketään, jos kukaan ei puhu eikä kohtele tasapuolisesti, koska olen niin ruma? Faktat tai mikään ei kiinnosta ruman sanomana. Komeat saa jauhaa turhaan turhaa ja noloa paskaa seuraamuksitta.

Vierailija
7/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat nyt tuota vaan ja hyväksyt sen että kaikille se ei ole niin helppoa. Koeta nauttia seurasta ja viihtyä, naisilla on tuttuja ja tutuntuttuja. Kun annat hyvän vaikutelman itsestäsi jotain kautta se oikea löytyy sullekin.

Vierailija
8/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskoja kommentteja. Miten löytää ketään, jos kukaan ei puhu eikä kohtele tasapuolisesti, koska olen niin ruma? Faktat tai mikään ei kiinnosta ruman sanomana. Komeat saa jauhaa turhaan turhaa ja noloa paskaa seuraamuksitta.

Jatka sitten ulinaa täällä. Sillähän sitä naista varmaan saa.

Vierailija
9/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millätavalla sinä nyt sitten olet ruma?

Voiko asialle tehdä jotain?

Siistityä? Kuntoilla? Ehjät, istuvat vaatteet? Hammaslekuri? Parturiin?

Vierailija
10/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis suuttunut kaikille naisille jotka eivät ole seksuaalisessa mielessä kiinnostuneita sinusta?

Vierailija
11/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei luultavasti ole vikaa. Persoonallisuudessa on, ainakin kirjoituksistasi päätellen.

Vierailija
12/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat nyt tuota vaan ja hyväksyt sen että kaikille se ei ole niin helppoa. Koeta nauttia seurasta ja viihtyä, naisilla on tuttuja ja tutuntuttuja. Kun annat hyvän vaikutelman itsestäsi jotain kautta se oikea löytyy sullekin.

Ja siis älä yritä ees vongata niitä jotka on hyvännäköisistä kavereistasi kiinnostuneita, ei ne sulle lämpene ja tunnelma on kiusallinen jos yrität. Käytä hyväksesi sitä että olet osa porukkaa, porukat kerää ympärilleen väkeä, siellä se sun potentiaalia on. Relaa, yritä nauttia elämästä. Sulla on sentään kavereita. Jos on kavereita ja sosiaalista elämää on edes jotain toivoa.

Vierailija
13/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Mun miehet on aina olleet Muo lyhyempiä ja jopa pulleita, työttömiäkin yms. Silti he olivat mulle maailman ihanimpia ja komeimpia. Rakkaus on sokea, sanovat, ja se on totta.

Itse olen suurisilmäinen ja pitkä mutta ei vois vähempää kiinnostaa ne elämästä vieraantuneet aikakauslehtien sanelemat ”hyvän näköiset”. Hyvillä miehillä on aina kysyntää (ja naisilla, heteropareissahan on luonnollisesti yhtä paljon miehiä ja naisia), että pidät vaan omasta päästäsi huolta niin varmasti löytyy sinua kunnioittava kumppani. Katkeroitumi nen johtaa siihen ettei kukaan jaksa kuunnella, silloin ei ole kyse ulkonäöstä.

Mulla meni 25 vuotta ennenku sain ekan miehen kun ns.”puhkesin kukkaan”. Kyllä nauratti kun lukioihastus baarissa katseli meidän luokkakuvaa ja ihasteli että kuka tää hyvän näköinen bööna on. Se olin minä, muttei hän osannut yhdistää vaikka istuin vieressä. Eikä muistanut vaikka istuttiin 3vuotta samassa luokassa. Oli ihanaa sanoa että minähän se, eikä sulla olis ikimaailmassa enää mitään tsäänssiä.

Tinder on tosi raaka, jätä se ja tee mitä haluat niin naisia kävelee vastaan tahtomattaankin.

Vierailija
14/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössä ei luultavasti ole vikaa. Persoonallisuudessa on, ainakin kirjoituksistasi päätellen.

mäkin tekerruin tuohon ap:n tekstiin, jotain häikkää siinä oli

Vierailija
15/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet ruma? Ethän yritä iskeä liian omaan tasoosi nähden liian kauniita naisia?

Vierailija
16/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruma, mitä täällä vingut kuin typerys? Jotain rajaa. Voi olla hyvä nostaa keskusteluun naisten nirsoilut, mutta sinä olet täysi ääliö.

T. ikisinkku

Vierailija
17/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 21v syötävän söpö 80kg, mutta niin pinnallinen ja oikeasti epäluotettava.

Nyt 10v myöhemmin, painaa 105kg, toinen etuhammas puuttuu, oikeasti ei tunnistaisi samaksi kaveriksi niin paljon on muuttunut, mutta hän on lopettanut baareissa juoksut, alkoholin, tupakoinnin, viettää kaikki illat ja yöt kotona, on kiltti ja luotettava, ja maailman rakkain!! En ikimaailmassa vaihtaisi tätä nykyistä miestä siihe söpöön pojan nulikkaan joka hän oli 10v sitten.

💗

Vierailija
18/18 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis joillekkin joku yllätys että naisten kiinnostukseen vaikuttaa eniten oma ulkonäkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan