Voiko netissä tehdä testin, mikä kissarotu ominaisuuksiensa puolesta sopii parhaiten minulle?
Siis samaan tyyliin kuin koirarotutesti.
En haluaisi kissaa, joka roikkuu verhoissa ja pomppii ympäriinsä ja on sen tyyppisesti tosi villi ja energinen.
Kommentit (12)
No kaikkea sitä. Käytä kuukkelia. Mun mielestä katti kuin katti, tappajia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Tai voitteko suositella rotua. Haluaisin sellaisen majesteettisen tyynen, arvokkaasti käyttäytyvän kissan. Ap
Ota vanha kissa.
En halua vanhaa kissaa, koska eihän se sitten elä luonani kuin muutaman vuoden ;(
Onko tällä nyt joku, joka osaisi vastata alkup. kysymykseeni? Ap
Jos et halua riekkujaa, itämaiset kissarodut (etenkin itämainen lyhytkarva ja bengali) kannattaa kiertää kaukaa. Burmat ei yleensä ole tuollaisia riekkujia, mutta ne on hyvin hyvin seurallisia pikku narsisteja jotka ottavat sinulta huomion tavalla tai toisella niin halutessaan.
Persialaiset ovat yleensä tosi rauhallisia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ovatkin kun pahan lyttykuonoisuuden takia happi ei kulje kunnolla...
Vierailija kirjoitti:
Tai voitteko suositella rotua. Haluaisin sellaisen majesteettisen tyynen, arvokkaasti käyttäytyvän kissan. Ap
Pyhä birma!
Vierailija kirjoitti:
Miekin suosittelen persialaista. Niitä sanotaan jopa laiskoiksi:) Mene vierailemaan kasvattajan luokse kissalaan. He kertovat mielellään rodusta.
Myös kissan oikeanlainen aktivointi vähentää riehumista. Itse ulkoilutan joka päivä kissaani (pakkasraja -15 astetta) ja ei ole ikinä tuhonnut mitään. Käytän myös paljon aktivointileluja, etenkin kun teen töitä kotoa käsin ja en halua kissan häiritsevän työntekoa söpöydellään.
Venäjänsininen? Todella kauniskin.