Miten olla töissä jos työpaikkasi markkinoima tuote ei vakuuta sinua?
Miten kestää se, että ei itse ikinä ostaisi tuotetta? Silti pitää myydä sitä asiakkaalle?
Kommentit (7)
Vaikee tilanne. Meillä ei myydä tuotteita, vaan palvelua. Mielestäni pomo pitää itseään lähes tuplasti arvokkaampana ja osaavampana kuin muita ja omaa jälkikasvuaan myös. Tosiasiassa tämä pomon perheenjäsen käy vähän hitaalla ja pomo on ihan keskitasoa. Mun tuntihinta on kohdallaan - puolet pomon hinnasta. Moittii niitä, jotka sanoo meitä liian kalliiksi. Mielestäni firmamme on liian kallis.
Kunhan en valehtele tuotteesta niin sit se on mielestäni ok. Jos joku kysyy, että onko tämä hyvä... Niin vastaukseski annan että "ei ole tullut vielä palautuksia" (niin kauan kuin se uutuustuotteen kohdalla pitää paikkansa), "toimii se ainakin tällä hetkellä" tai höpisen jotain laitteen/tuotteen spekseistä/hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan en valehtele tuotteesta niin sit se on mielestäni ok. Jos joku kysyy, että onko tämä hyvä... Niin vastaukseski annan että "ei ole tullut vielä palautuksia" (niin kauan kuin se uutuustuotteen kohdalla pitää paikkansa), "toimii se ainakin tällä hetkellä" tai höpisen jotain laitteen/tuotteen spekseistä/hinnasta.
Mutta eikö tuo ole kamalaa? Keksiä jotain kiertoilmauksia, kun ei halua valehdella, muttei suoraankaan voi sanoa?
Joko olla ajattelematta asiaa henk.koht. tasolla tai sitten ei voi olla k.o. työssä.
Vaikea tilanne enkä ehkä pystyisi. Itse saan onneksi työssäni "kaupata" yliopistollista osaamista ja tietoa.
Pakko on kartuttaa eläkettä.
Tuskin kukaan haluaa, että työttömänä oisin kotona.
Psyykelääkkeillä.