Kävin Espoossa ja Vantaalla pari viikkoa sitten ja kyllä oli ankeita paikkoja.
Oikeasti mietin, miten joku viitsii asua siellä. Kolhoosimaisia kerrostalokomplekseja joka puolella. Hyi olkoon. Oli kiva kääntää auton keula takaisin Turkua kohti.
Kommentit (12)
Turustakin löytyy noita ahdistuslähiöitä (perustuu kokemukseen) siinä missä Espoosta ja Vantaalta ihan kivoja asuinalueita.
Ei ne nyt varmaan Turun lähiöistä niin paljoa eroa kuin luulet. :D
Mitä mieltä olit Tapiolan puutarhakaupunginosasta verrattuna Suvisaaristoon? Tai vaikka Iivisniemen ja Nuuksion eroista? Bemböle ja Suurniitty on aika vertailupari myös. Puhumattakaan Westendistä.. Se, onko meren äärellä vai sisä, tai metsä-Espoossa, vaikuttaa aika paljon, eikö totta?
Vai oliko nyt niin, että kävit yhdessä paikassa, marraskuisena pskapäivänä, jolloin kaikki paikat Suomessa näyttää poikkeuksetta hirveeltä. Kuten Turku ;)
Höpsistä, kiva asua okt-alueella lähellä kaikkea.
Niitä kertsilähiöitä on aika vähän.
Ja Turun ankealähiössä puhutaankin jotain turumurrea, selvää suomen sanaa et kuule.
Joka kaupungissa on huonoja sekä hyviä alueita, mikä niistä tekee ns.huonon tai hyvän, maine, ihmiset
Olin samaa mieltä kunnes luin nokka kohti turkua sisiinä kohtaa repesin nauramaan
Espoo on niin laaja paikka ettet yhdellä käynnillä saa siitä todellakaan mitään irti. Espoossa asuu rikkaat ihmiset, räkäsiä lähiöitä on itse asiassa vain kolme koko kaupungissa (Karakallio, Suvela, Soukka), kaikki muut Espoon alueet ovat erittäin siedettäviä ja hyviä asuinalueita.
Vantaasta sen sijaan olet ihan oikeassa.
Espoo on hyvä paikka. Paljon loistavia asuinalueita ja mahtavat kulkuyhteydet. Erittäin hyvät palvelut löytyy ja Helsinki kiven heiton päässä. Ainoa miinus on todella korkeat vuokrat.
Vierailija kirjoitti:
Joka kaupungissa on huonoja sekä hyviä alueita, mikä niistä tekee ns.huonon tai hyvän, maine, ihmiset
Huonon alueen tekee eniten estetiikka, ei niinkään ihmiset.
Tervemenoa takaisin Varissuolle :)
Itse olen huomannut että aina jos naisen tinder profiilissa lukee vantaa tai kerava niin nainen on todella halvan näköinen, ns. white trash