Miehen kehon osat jotka kiihottavat naisia
Vahva maskuliininen leuka, leveät hartiat, isot kädet ja vahvat lihaksikkaat reidet, pitkä ruumiinpituus, näkyvät vatsalihakset.
Kommentit (23)
Vastaan sielu. Mut ei se taida olla kehonosa. Vastaan silti sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vahva maskuliininen leuka, leveät hartiat, isot kädet ja vahvat lihaksikkaat reidet, pitkä ruumiinpituus, näkyvät vatsalihakset.
Olin tulossa kirjoittamaan just nuo samat! :) tosin reisillä ei niin väliä minulle.
Pääjuttu on hartiat, leuka ja "oikeanlaiset" sormet, ei siis pehmeät tai pullukat.
Mutta jos näitä ei ole, niin ystävällineb, iloinen ja itsevarma ilme sekä suora hyvä ryhti ja rauhallinen tapa liikkua pelastaa todella paljon ja ns hämää luulemaan komeammaksi kuin onkaan!
Se väite muuten että "mitä isommat kädet sen isompi kalu" ei pidä paikkaansa. Minulla on 18 cm penis, mutta hyvin pienet kädet.
Selkä ja leveät hartiat. Voimakkaat käsivarret.
Hartiat, penis, reidet, kaunis niska, soittajan sormet
Reidet. Ei tarvitse olla erityisen lihaksikkaat, ne on joka tapauksessa erilaiset kuin naisella.
Pohkeet. Sama kuin edellisessä.
Hauis. Taas sama.
Peppu. Sama.
Oikeastaan siis kaikki mikä on erilaista kuin mulla.
Iso ja kova maha. Harmaat hiukset/parta/munakarvat
Selkä 😍 sellainen mies jolla on leveä selkä, ai että kyllä lämpeen
Hartiat, reidet, penis ja ns. miehekkäät kädet on mullakin listalla ekoina. Mun mies ei ole erityisen lihaksikas, mutta ui paljon, joten hartiaseutu ja reidet on aina ilo silmälle. Sen sijaan hänen tai kenenkään muunkaan vatsalihakset, pakarat tai hauikset ei kiihota yhtään niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla ei ole mitään noista. Eipä ole ihme, ettei ole kelvannut.
m42
Mä ihailen erityisesti mieheni lantiota ja rintakehää ja kullia :)
Vierailija kirjoitti:
Se väite muuten että "mitä isommat kädet sen isompi kalu" ei pidä paikkaansa. Minulla on 18 cm penis, mutta hyvin pienet kädet.
Sama kuin Trumpilla.
Lihaksikkaat käsivarret, rinta ja pituus (190cm) on hot
Vierailija kirjoitti:
Selkä ja leveät hartiat. Voimakkaat käsivarret.
Nämä ovat minunkin top3. Näihin kun yhdistää suoran kiinnostuneen katseen, itsevarmuuden ja hyvän ryhdin, niin se on siinä. :) N39
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkaat käsivarret, rinta ja pituus (190cm) on hot
Check.
Trump.
Leveät hartiat, vahvan näköiset kädet.
Ranteet.
Ja se kolmio, joka koostuu kaulan, solisluun ja hartian välisestä alueesta.
Pylly. Kaikkine osineen.