Miten saisin pyyhittyä pölyt olohuoneenlampusta?
Olen niin lyhyt, etten yletä tavalliselta jakkaralta ja keittiöjakkaralla alkaa huipata. Mulla on oikeasti noin paha korkean paikan kammo, täytyy olla tosi tukeva alusta, että voin kurkotella ylöspäin. Miestä pyysin monesti, mutta ei vaan saa tehtyä, vaikka on luvannut. Sänkyä tai keittiön pöytää en saa yksin siirrettyä noin pitkää matkaa ja mies ei ole nyt tässä enää, lähti työpaikkakunnalleen jo nyt aikaisin, kun on huono ajokeli. Makkarista ja keittöstä onnistuu noiden avulla.
Kommentit (13)
Oletko kuullut varrellisesta pölyhuiskasta? Tai föönää pölyt irti ja pyyhi sitten lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneen lamppu ei ole yhdyssana.
Keskity pölyjen sijaan opettelemaan omaa äidinkieltäsi.
Tiedänkyllä, mutta mulla on näppisvähänjumissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut varrellisesta pölyhuiskasta? Tai föönää pölyt irti ja pyyhi sitten lattialta.
Juu, onhan tuollainen joskus ollutkin. Pitääpä hommatataas. ap.
Mulla on sama ongelma. Huippaa heti jos nostan molemmat jalat maasta. Varrellinen pölyhuisku on kovassa käytössä:)
Paras on sellainen teleskooppivarrellinen pölyhuiska, sillä yltää tosi pitkälle.
T. Toinen lyhyt
Käy ostamassa A-tikkaat. Olen myös lyhyt ja näillä ylettyy "turvallisesti" vaikka kattoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, se maitovahinko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, se maitovahinko...
Hahahaaaa!!!!!!
Pölyhuiska on oikein hyvä. Se on sen verran sähköinen että imaisee pölyt hankalistakin paikoista.
Ei niitä lamppuja oikeasti pölyttömäksi ja puhtaaksi saa, jollei irrota katosta ja puhdista työtasolla.
Itse en viitsi. Olkoon saatana!
Ei ollut maitoa, vaan näkkileivän muruja tältä aamulta. Poistin ne. Nyt toimii taas paremmin.
Mutta kiitos vinkeistä ja "kiva" kuulla, etten ole harvinaisuus.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kielitieteilijän tunnistaa ainakin siitä että sillä on kotona kaikki paikat siivoamatta.