Saara Aalto saa mut itkemään
Jännä ilmiö. Joka kerran, kun katson hänen esityksiään, alan itkeä liikutuksesta. Äsken täysin neutraalilla fiiliksellä ajattelin, että katsonpa sen eilisen the winner takes it all nyt tässä kahvia juodessani. Minuutin päästä liikutus oli jo sitä luokkaa, että piti lähteä hakemaan serlaa nenän niistoon. Hänen esityksensä menee suoraan sydämeeni, vaikken pidä häntä edes mitenkään supersymppiksenä tms. Mutta kun hän esiintyy, olen täysin hänen lumoissaan. Ei tätä nyt muutenkaan voi selittää.
Kommentit (43)
Arristi valitsi surkean biisisotkun. Olisi vetänyt queenia tms.
Hyvä esitys mutta ei kyllä lähimainkaan Agnetha Fältskogin (alkuperäinen) veroinen. Toki Abban studiossa viimeisen päälle hiottua esitystä vaikea verrata Saara Aallon esitykseen. Agnethan esitykset useammassakin laulussa (muissakin kuin Abban) ovat saaneet itseni liikutuksen partaalle ja tätä ei tapahdu usein. Mutta kaikkea tsemppiä Saara Aallolle silti!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Saaran suomalaisuus, altavastaajan asema ja kaukana poissa kotoa oleminen tuo sitä tunnetta myös meille suomalaisille.
Hieno se Abban versiointi kyllä.
Mistä tämän Abban version voisi kuulla/nähdä, hitsi en ole sitä nähnyt.
Meillä koko perhe itkee vuolaasti aina lauantai-iltaisin Meidän Saaraa katsoessa. Olemme varautuneet Väreisiin pukeutumalla kelkkahaalareihin ja ryystämme kuumaa kaakaota samalla. Nessupakka on edessä ja mies ei voi edes saunamakkaraa syödä, kun sitä itkettää niin kovasti. Eilen tuli ihan nenästä räkää kun niin tursahteli ja pyrskähteli itkuun. Kyllä Saara on parantenut meidän perheen tunne-elämän ihan uudelle tasolle. Emme myöskään viikolla keskustele Saarasta ilman, että ensin pukeudumme villapuseroihin ja vanttuisiin. Ne Väreet, katsos, pelkkä nimi jo riittää. Lapsella on vaikeaa kun luokalla on Saara-niminen tyttö. Kuulemma kaikki ovat hänelle kateellisia ja aiheuttaa Väreitä luokassa pelkällä nimellään. Tein muuten juuri itselleni pienen luisteluhameen, jonka laitan ensi lauantaina kelkkahaalarin päälle. Go, Meidän Saara, go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Saaran suomalaisuus, altavastaajan asema ja kaukana poissa kotoa oleminen tuo sitä tunnetta myös meille suomalaisille.
Hieno se Abban versiointi kyllä.
Mistä tämän Abban version voisi kuulla/nähdä, hitsi en ole sitä nähnyt.
Juutuubissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieletöntä miten hieno winner takes it all oli. Ja sitten olin niin pettynyt siihen toiseen esitykseen jossa Saara temppuili yli-ikäisen jääprinsessan vermeissä iman mitään tyylitajua
Tässä kirjoittaja unohtaa sen, että kappalevalinnat, koreografia ja satilaus tulevat systeemillä, ei artistilta.
Harjoitteluasut saa itse valita, ja sielläkin Saara loistaa! Hän on kuin lumoava keijukaismajakka tylsänharmaiden gollege housujen keskellä! Korkokengät ja housut. Itsekin hain teini aikojen vanhat farkkuni ja vedin ne jalkaan kaupassa käydessäni. Kiinni eivät menneet, mutta sehän on vain seksikästä.
Suomalaiset kestävät vain maanmiehensä urheilumenestyksen. Kaikki muu menestys maailmalla on pahasta ja saa aikaan paskamyrskyn. Olen monesti miettinyt, mistä moinen mahtaa johtua.
Joo.
Erityisesti esiintyvät taiteilijat saavat kuraa niskaansa kun nousevat tasolle josta vanhat kilpakumppanit ja kollegat voivat vaan uneksia.
Se on kateutta. Erityisen suomalaista sellaista.
Saara on noussut huipputasolle esiintyvänä taiteilijana.
Jännittävä nähdä mitä tekee seuraavaksi.
Toivon että näen hänet vielä joskus Suomessa areenalla tai musiikkitalossa.
Tai vaikka oopperatalossa.
Saarasta voi tulla uusi Sarah Brightman. Voi olla, että seuraamme juuri nyt suuren kansainvälisen uran alkua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esitys mutta ei kyllä lähimainkaan Agnetha Fältskogin (alkuperäinen) veroinen. Toki Abban studiossa viimeisen päälle hiottua esitystä vaikea verrata Saara Aallon esitykseen.
Siksi en lähtisi vertailemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katopa se timanttitemppuilu ja itket myötähäpeästä ja pettymyksestä
Aivan loistava musikaalityyppinen veto sekin. Ei toki ihan yhtä hyvä kuin Saaran muutama aiempi esitys tai Abba-biisi, mutta silti loistava. Samaa mieltä näyttivät olevan kilpailun tuomarit ja yleisökin reaktioista päätellen.
Mä ihailen Saaraa, joka joutuu laulamaan biisejä, joita ei olisi itse valinnut ja ottaa haasteen vastaan ja suoriutuu upeasti. Mä todella arvostan tuota peräänantamattomuutta ja asennetta. Tuo tyyli suoriutua haasteista. Voi kun itsellänikin olisi tuota suomalaista sisua enemmän! Tuossa timantti-esityksessä se oikein näkyi: "en tykkää biisistä, mutta nyt vedetään täysillä tämäkin". Bravo!!!
En ymmärrä. Saarahan sanoi yhdistäneensä kyseisiä kappaleita jo Suomessa.
Timanttibiisi oli just se Saaran oma valinta
Saaran versio ei saanut minua itkemään, mutta Sado Vidoon sen sijaan sai. On se hieno, kun ihmiset voivat ja saavat olla eri mieltä 😊
Stailaus oli mustakin huono Abban biisissä, mutta itse veto huippuhyvä. Minusta tuota ei voi väheksyä kyllä millään perusteella, Saara on älyttömän hyvä laulaja.
Samoin, varsinkin Leona Lewis -biisi.
Vierailija kirjoitti:
Run on Snow Patrolin kappale!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Run on Snow Patrolin kappale!
Kiitos infosta, en ole sitä ennen kuullut.
No jopas! Minkälaiset mielikuvituksettomat puusilmät tälle plastalle oikein kirjoittelevat? Yksi monista helmistä on ollut nähdä Saaraa vaihtelevissa kuoseissa. Myös se, että Saara veti Abban laulua sydämensä kyllyydestä, näkyi hienosti kasvojen ilmeistä. Se oli yksi hänen esityksensä upeimpia yksityiskohtia, jota on innostavaa katsella yhä uudestaan!!!
Saara Aalto kuuluu isoille areenoille, ei Suomella ole tarjota hänelle ison artistin uraa. Tietenkin oma musiikki on se, mikä ratkaisee, mutta Englannissa Saaralla on mahdollisuus löytää sellaiset tuottajat, säveltäjät ja sanoittajat, jotka tekisivät hänen näköistään musiikkia.
Olen menossa joulukonserttiin, jota myytiin syksyllä Saara Aallon nimellä, mutta suon mielelläni hänelle menestyksen maailmalla, ja tuolla koti-Suomen konsertissa esiintyköön sijaislaulajat.