Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto saa mut itkemään

Vierailija
27.11.2016 |

Jännä ilmiö. Joka kerran, kun katson hänen esityksiään, alan itkeä liikutuksesta. Äsken täysin neutraalilla fiiliksellä ajattelin, että katsonpa sen eilisen the winner takes it all nyt tässä kahvia juodessani. Minuutin päästä liikutus oli jo sitä luokkaa, että piti lähteä hakemaan serlaa nenän niistoon. Hänen esityksensä menee suoraan sydämeeni, vaikken pidä häntä edes mitenkään supersymppiksenä tms. Mutta kun hän esiintyy, olen täysin hänen lumoissaan. Ei tätä nyt muutenkaan voi selittää.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on saanut uransa niin paljon tarpeetonta arvostelua ja paskaa niskaansa suomalaisilta, että toivottavasti voittaa koko homman ja lähtee suomesta. Luo upean uran ja on onnellinen. Hyvä saara. Eilinen winner takes it all oli ehkä tuhat kertaa parempi kuin alkuperäinen. Ja jää celine dion titanicillaan toiseksi.

Vierailija
2/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa se timanttitemppuilu ja itket myötähäpeästä ja pettymyksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin arvostellut Saaraa tai tyyliään. Mutta nyt on pakko sanoa että oli stailattu aivan hirveällä tavalla. Profiilista näytti aivan samalta kuin äitini saunasta tulleena, pyyhe pään ympärillä. Myös oudosti turvonneen näköinen.

Vierailija
4/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy samoin ku ap:lle. Varsinkin enough is enough avaa kyynelkanavat ja tuntuu, että pakahdun.

Vierailija
5/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Saaran suomalaisuus, altavastaajan asema ja kaukana poissa kotoa oleminen tuo sitä tunnetta myös meille suomalaisille.

Hieno se Abban versiointi kyllä.

Vierailija
6/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu!! En edes ole sellainen ihminen, että itkisin esim. elokuvissa, en juurikaan itkeskele. Ekan kerran aloin itkeä hillittömästi, kun Saara lauloi sen Sian Chandelierin. Padot vaan aukesivat ja lapsi katsoi vierestä, että "äitiii, mikä sulle tuli?" Outo juttu kyllä! 

Vierailija
7/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin senkin ja olin liikuttunut. Hän säteilee jotain sellaista, joka koskettaa sydäntäni totaalisesti. Ap

Vierailija
8/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se jotain perisuomalaista talvisota-fiilistä, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä Saaran kanssa?

Vierailija
9/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen stailaus oli ihan kamala, siis ihan koko juttu - iho näytti hilseilevältä ja siihen yhdistettynä aivan järkyttävä naaman vääntely ja ryppynen otsa.

Se asu sai Saaran näyttämään huono ryhtiseltä ja en tiedä mitä siitä hiusjutusta pitäis edes sanoa.

Miks ne vaatteet pitää olla aina niin mauttomat, en oikeasti ymmärrä. Ja siihen päälle vielä se kuninkaan tuoli ja kultainen mikrofoni.

Saaralla on hieno ääni ja kokonaisuus paranisi, jos stailaus olisi tyylikkäämpi.

Saaran illan toinen esitys oli tungettu täyteen pomppimista ja tuntu, että se vei huomion siltä laulamiselta. Ja siinäkin päälle oli tungettu joku Disney On Ice- prinsessamekko, isot korvakorut, älytön hiuspanta ( ihan ku ne yrittäis peittää sitä sivusiiliä) ja mikrofonissaki oli joku hemmetin rusetti - ihan liikaa kaikke.

En sano tätä millään pahalla, mutta itselle ei tule stailauksesta kovin ammattimaista kuvaa. Tiedän, että siellä on stylistit hääräämässä, mutta kyllä se jotenki mukailee Saaran omaakin tyyliä.

Saara on niin hyvä laulaja, että kaikki ylimääräinen härpäke on aivan turhaa.

Vierailija
10/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on niin hyvä laulaja, että kaikki ylimääräinen härpäke on aivan turhaa.

Saara on niin hyvä laulaja, etten edes huomaa noita stailauksen epäkohtia.

Vierailija
11/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava musikaalityyppinen veto sekin. Ei toki ihan yhtä hyvä kuin Saaran muutama aiempi esitys tai Abba-biisi, mutta silti loistava. Samaa mieltä näyttivät olevan kilpailun tuomarit ja yleisökin reaktioista päätellen.

Vierailija
12/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava musikaalityyppinen veto sekin. Ei toki ihan yhtä hyvä kuin Saaran muutama aiempi esitys tai Abba-biisi, mutta silti loistava. Samaa mieltä näyttivät olevan kilpailun tuomarit ja yleisökin reaktioista päätellen.

Mä ihailen Saaraa, joka joutuu laulamaan biisejä, joita ei olisi itse valinnut ja ottaa haasteen vastaan ja suoriutuu upeasti. Mä todella arvostan tuota peräänantamattomuutta ja asennetta. Tuo tyyli suoriutua haasteista. Voi kun itsellänikin olisi tuota suomalaista sisua enemmän! Tuossa timantti-esityksessä se oikein näkyi: "en tykkää biisistä, mutta nyt vedetään täysillä tämäkin". Bravo!!!

Vierailija
13/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin arvostellut Saaraa tai tyyliään. Mutta nyt on pakko sanoa että oli stailattu aivan hirveällä tavalla. Profiilista näytti aivan samalta kuin äitini saunasta tulleena, pyyhe pään ympärillä. Myös oudosti turvonneen näköinen.

Melkein tukehduin ruokaan kun luin tämän. :D Nauratti jostain syystä tuo mielikuva aivan hirveästi! Saara on oikein nätti, mutta on totta että kaikki esiintymistyylit eivät ole olleet yhtä edustavia.

Vierailija
14/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Niin minutkin.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201611272200032726_vi.shtml

Tuota äänestämismahdollisuutta Suomesta on jopa mainostettu nettilehdissä. Vuosia sitten kun TVssä tuli joku pohjoimaiden lista tms. ohjelma lopetettiin kun suomalaiset äänestivät suomalaisia, kun muista maista tulevat äänet menivät tasaisemmin eli tässä on jotain hyvin suomalaista.

Yhtään klippiä en itse ole katsonut eikä tee edes tiukkaa. En silti toivo pahaa Saaralle vaikka onkin antanut vastenmielisiä lausuntoja kotimaastaan. Tulee sellainen tyttö jänkhältä isossa maailmassa-olo. Yritteliäs on myös.

Vierailija
15/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea asenne Saaralla.

Kun vain muihinkin valittajiin ja vätyksiin Suomessa tarttuisi samanlainen päättäväisyys ja tekemisen riemu.

Upeaa että Saara uskalsi ja päätti lähteä ulkomaille.

Nämä viimeiset esitykset ovat parhaita ikinä suomalaisen kevyen musiikin puolella. Stailausta voisi parantaa, mutta Saara itse on timantti.

Olen ällistynyt Saaran venymisestä. En olisi aiemmin uskonut.

Ja kyllä meillä oli miehen kanssa kyyneleet silmissä Abba- laulun nousukohdassa.

HUIKEAA!!!!

Vierailija
16/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara oli laulamassa kauppakeskus Myllyn laajennuksen avajaisissa noin vuosi sitten. Olin jo silloin sitä mieltä, että hänessä on jotain poikkeuksellista. Oikein kylmät väreet meni, kun esiintyi. Tosi hienoa, että on menestynyt niin hyvin! Täällä on jännitetty joka viikonloppu. Jopa mieskin jännittää mukana, todella poikkeuksellista että hän jaksaa kiinnostua muusta kuin metallimusiikista :D

Vierailija
17/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletöntä miten hieno winner takes it all oli. Ja sitten olin niin pettynyt siihen toiseen esitykseen jossa Saara temppuili yli-ikäisen jääprinsessan vermeissä iman mitään tyylitajua

Vierailija
18/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa kuulla Johnny Legendin All of me Saaran versioimana.

Vierailija
19/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieletöntä miten hieno winner takes it all oli. Ja sitten olin niin pettynyt siihen toiseen esitykseen jossa Saara temppuili yli-ikäisen jääprinsessan vermeissä iman mitään tyylitajua

Tässä kirjoittaja unohtaa sen, että kappalevalinnat, koreografia ja satilaus tulevat systeemillä, ei artistilta.

Vierailija
20/43 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herrajumala, oletteko te tosissanne vai vedätättekö porukalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi