Jos autossa kilometrejä on enemmän kuin annetussa rajoituksessa, kuinka paljon asiakas maksaa ekstraa?
http://www.autoverkkokauppa.fi/melkeinuusivuodeksi
Mikä on tuosta 15 000 kilometristä seuraava askel?
Kommentit (9)
Et sitten viitsinyt itse edes lukea linkkaamaasi sivua.
" Jos auton ajokilometrit ylittävät sovitun määrän, laskutetaan yli menneistä kilometreistä 0,20 €/km."
käyttäjä-313 kirjoitti:
" Jos auton ajokilometrit ylittävät sovitun määrän, laskutetaan yli menneistä kilometreistä 0,20 €/km."
Noh tuota, samassa tekstiosuudessa lukee että jos kilometrit ylittyy niin laskuttamisen lisäksi firma ottaa auton pois.
Meinasin että onko tuosta 15 000 seuraava 30 000 km jolloin hinta nousee?
Aika kallis!
Eihän tuohon kuulu edes vakuutusmaksut, autoverot, dieselverot jne. Nehän siinä autoilussa just maksaa!
Vierailija kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
Noh tuota, samassa tekstiosuudessa lukee että jos kilometrit ylittyy niin laskuttamisen lisäksi firma ottaa auton pois.
15000 kilometrin jälkeen jokainen kilometri maksaa 0,20 eur ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
Kuvittelisin että rajat on melko vapaasti sovittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kallis!
Eihän tuohon kuulu edes vakuutusmaksut, autoverot, dieselverot jne. Nehän siinä autoilussa just maksaa!
Oääomakulut on autoilussa ylivoimaisesti suurin kulu.
Uu