väkivaltaa kokenut
Tultiin juuri siskoni ja pienen poikani kanssa mummon ja ukin luokse yöksi. olimme menossa kotiin yöksi eikä keretty onneksi sisälle asti ja riisumaan poikaa kun mieheni soitti ja oli aivan humalassa. Kaappasin poikani syliin ja juostiin naapuriin turvaan ja soitin vanhempani hakemaan meidät sieltä. Kuulin auton äänen ulkona ja kauheata huutoa. Mies kävi soittamassa naapurini ovikelloa ja me oltiin siellä aivan hiljaa ja vannotin naapuriani olemaan avaamatta ovea. Mies lähti asuntooni ja äitini oli soittanut poliisit. Mies kerkesi parkkipaikalle juuri ennen kuin poliisit ajoivat oven eteen ja lähti ajamaan humalassa pois.
Seurustellessani lapseni isän kanssa hän oli väkivaltainen humalassa. Milloin tuli kirveen kanssa ovella vastaan ja milloin nakkeli minua tavaroilla ja potki ja löi. Tuntemattomat miehet ovat käyneet päälleni humalassa. Ja nyt tämä nykyinen selvinpäin niin ihana mies on repinyt minua hiuksista ja kuristanut minua ja lyönyt ja uhannut tappaa poikani jos hän herää siihen että tämä mies lyö minua...
Miksi valitsen aina väkivaltaiset miehet. en uskalla enää olla kotonani, mietin muuttoa kerrostaloon mutta onko sekään sen turvallisempi kuin rivitalo. kärsin keskivaikea sta masennuksesta ja pelkään humalaisia ihmisiä. onko maailmassa enää miehiä jotka eivät juo ollenkaan, voinko luottaa enää ikinä keneenkään. Tästä ihmisestä minä ainakin tahdon eroon. En tahdo että lapselleni ikinä käy mitään.
Kommentit (4)
Jätä miehet hetkeksi ja keskity omaan sekä lapsesi elämään. Hätiköimällä tapaat vain näitä häiriintyneitä yksilöitä, jotka haistavat helpon uhrin.
Miehellä lähtee kortti jonka myötä menettää työpaikkansa ja minusta tuntuu ihan kauhean pahalta mutta yritän ajatella kerrankin itseäni ja poikaani.
En tiedä Pystynkö enää ikinä olemaan pelkäämättä tai olenko enää koskaan turvassa missään. asun pienellä paikkakunnalla joten luultavasti tulen törmäämään tähän mieheen usein.. voinko jatkaa enää ikinä normaalia elämää. onko kukaan muu ollut koskaan vastaavassa tilanteessa?
.