Petin miestäni useasti
Pakko saada avautua jonnekkin.
Olen ollut mieheni kanssa erittäin pitkässä parisuhteessa, lähemmäs 10 vuotta.
Olemme kihloissa, häitä ei olla edes suunniteltu ja lapsia ei ole.
Olen aina kuvitellut, että mieheni on minulle se elämäni rakkaus, jonka kanssa tulen olemaan loppuelämäni.
Viime vuosina meidän parisuhde on kuitenkin muuttunut. Vietämme aikaa yhdessä minkä kerkeämme, mutta yhteinen aika on nykyään "hengailua". Tämä tuntuu pieneltä asialta, mutta mieheni ei halua seksiä nykyään.
Katsomme yleensä elokuvaa, kuntoillaan, teemme yhdessä ruokaa tmv, mutta seksi ei kuulu enää meidän parisuhteeseen.
Tutustuin työni kautta erääseen mieheen, jonka kanssa tulin juttuun heti alusta alkaen. Pikkuhiljaa meidän välit läheni, aloimme tapailla työn ulkopuolella. Kerroin alusta alkaen että olen kihloissa, joten mies tiesi sen.
Hän puhui paljon omista parisuhdeasioistaan, joten estottomasti avauduin myös hänelle minun suhteestani. Yhden baari-illan jälkeen päädyimme hänen kotiinsa ja vietin yhden elämäni parhaimman yön hänen kanssaan.
Naimme koko yön ja hän otti minunkin nautinnon ihanasti huomioon.
Totesin hänelle aamulla, että vaikka olenkin melkein rakastunut häneen, minulla on mies jota rakastan silti enemmän ja menin kotiin.
Päätin silloin, etten tapaa miestä enää mutta harrastamme seksiä edelleen satunnaisesti.
Olen ajatellut kertoa asiasta miehelleni, mutta miten voisin tehdä sen?
"Rakastan sinua mutta tarvitsen munaa, siksi käyn panemassa ystävääni"
Olisiko viisainta vain erota?
Tiedän, tämä nostaa tunteet pintaan ja minut luultavasti haukutaan pystyyn, mutta kuinka moni on ollut vuoden ilman seksiä parisuhteessa?
Aina kun halusi nousee ja haluat miestäsi enemmän kuin mitään, mies kääntää kyljen ja alkaa nukkumaan. Se sattuu.
Kokemuksia?
Kommentit (32)
Älä kerro. Avaudu jollekin jolla on vaitiolovelvollisuus, kuten seurakunnassa, jos on pakko. Tuskin olet ainoa joka on tuollaista käynyt läpi kun nykyään niin moni vakiintuu niin nuorena. Näin ainakin itse varmaan tekisin tuossa tilanteessa.
On viisainta erota, koska petät. Et olisi sellainen vaimo, jonka miehesi ansaitsee.
Onko pettämistä edes oikeastaan tapahtunut jos kukaan ei saa koskaan siitä tietää?
Jakaisit nyt sitä torttuasi vähän muillekin eikä pelkästään yhdelle ulkopuoliselle.
Millaisia tunteita ja ajatuksia nämä tekosi sinussa itsessäsi herättävät? Mitä sanoisit ja tekisit, miten reagoisit, jos kumppananisi olisi tehnyt noin?
Vierailija kirjoitti:
Onko pettämistä edes oikeastaan tapahtunut jos kukaan ei saa koskaan siitä tietää?
OMG ja ei hyvää päivää
Oletteko keskustelleet miehesi kanssa seksittömyydestä? Eikai miehesi kuvittele että voit loputtomiin olla ilman?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntuvat olevan onnellisia, joten jatka samaan tapaan. Älä ainakaan miehellesi kerro. Koita saada mieheltäsi mielipide vapaasta suhteesta.
Aivan, anna asioiden rullata normaalisti eli jatka lompakkoloisimistasi.
Et voi jatkaa miehesi kanssa tai siis sun kerrottava ja sitten miehesi voi päättää jatkatteko vai ette.. Ymmärrän sua toisaalta mutta eihän tuo oikein ole, et voi syödä ja säästää kakkua.
Tuskin noinkaan kannattaa jatkaa. Kerro miehellesi. Ehkä tulee ero, ehkä sovitte avoimesta suhteesta, ehkä saat mieheltäsi munaa? Kaikki hyviä vaihtoehtoja!
Miksi teet noin kumppanillesi, ihmiselle jota enemmän rakastat? Ja pystyt vielä sanomaan, että yksi elämän parhaimmista öistä? Onko sulla mitään moraalitajua?
Hep, täällä oltiin vuosi ilman seksiä fyysisten rajoitteiden takia. Mies ei ikinä, ei ikinä olisi mennyt hakemaan muualtakaan. Vuoden tauon jälkeen kerran seksiä ja seuraavan kerran joskus tulevaisuudessa. Eihän se kivaa ole kummallekaan meistä, mutta emme ole yhdessä vain seksin takia.
Kerro miehellesi rehellisesti kaikki.
Väärinhän se on pettää, mutta en itsekään suostuisi selittelemättä seksittömään suhteeseen ja syyn täytyisi olla tosi hyvä, että edes tilapäisesti pidempi jakso haluttomuutta olis ok.
Jos kaikki seksuaalisuus väliltänne on kuollut, niin onko suhde muuta kuin ystävyyttä ja platonista kumppanuutta, eli ei parisuhde enää?
Yrittäisin painostamatta saada miehen avaamaan syytä haluttomuuteen ja miettisin hänen kanssaan ratkaisua siihen.
Kertoisin miltä se minusta tuntuu ja mitä toivoisin.
Jos mies ei pysty asiaa käsittelemään tai tilanteeseen tulisi muutosta, eroaisin.
Pettämisen jatkaminen ei ole hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG ja ei hyvää päivää
Avautuiko sulle ihan uusi näkökulma?
Mihin sinä tarvitset tätä "raippaa", että sinua nyt voidaan täällä tuomita, sinulle räyhätä: että olet paskakusipää? Mihin sinä tarvitset sitä olotilaa, että pääset siihen tilaan, jossa tunnet olevasi paska. Minkä käsittelyyn? Tätä kommenttiani ei välttämättä kaikki nyt ihan ehkä ymmärrä, mutta jos kolahtaa, niin hyvä.
Valitkaa se terapeutti niin että saatte asianne kuntoon. Järeä terapeutti tähän, eikä mitään pelkkää ihananlillutusta!
Itse olen pettänyt 12v ajan usean miehen kanssa miestäni. Milloin missäkin. En ole ylpeä itsestäni
Kaikki tuntuvat olevan onnellisia, joten jatka samaan tapaan. Älä ainakaan miehellesi kerro. Koita saada mieheltäsi mielipide vapaasta suhteesta.