miksi keski-ikäiset naiset tuijottaa nuoria naisia?
Kommentit (41)
Lähtikö ap:n mies vanhemman naisen matkaan? Vai mistä katkeruus?
Tää on kuule ihan ensimmäinen ketju minkä tein senkin typerä hörhö. Käy vähemmän palstalla jos tuollainen psykoosi meinaa iskeä,
Minä tuijotan ainakin lapsenlapseni nilkkoja, ylen on lyhytvartiset sukat.
Myönnän tuijottavani salaa niitä, joilla on oranssi naama ja valtavat tekoripset. Mietin itselleni kauneuskäsitysten eroavaisuuksia 👑
sun ajatukset pyörii liikaa saman aiheen ympärillä: http://www.vauva.fi/keskustelu/2722601/pelkaan-keski-ikaisia-naisia?cha…
Varmaan samasta syystä kuin keski-ikäiset miehet tuijottaa. Ne on pirun hyvännäköisiä!
Saa kai sitä keski-ikäinen nainen nauttia katselemalla myös nuoria naisia?
Silti mun on sanottava, että usein tulee kyllä töllättyä "omg! missä tuon lapsiparan vanhemmat ovat, miksei ole opastaneet pukeutumisessa/meikkaamisessa/käytöstavoissa?"
Mä tuijotin tänään salaa Jumbossa kolmea nuorehkoa naista, koska olivat kaikki kolme ihan järjettömän lihavia. Yhdellä oli vieläpä vaaleanpunaiset crocksit ja villasukat jalassa.
Mieheni oli mukana, ja tuijotti ehkä hieman myös todeten, että ollaan me suomalaiset hyvännäköistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sitä keski-ikäinen nainen nauttia katselemalla myös nuoria naisia?
Silti mun on sanottava, että usein tulee kyllä töllättyä "omg! missä tuon lapsiparan vanhemmat ovat, miksei ole opastaneet pukeutumisessa/meikkaamisessa/käytöstavoissa?"
Aisasta toiseen, mutta tuli tästä mielen. Jotenkin lyhytnäköistä joiltakin vanhemmilta tuomita ja kieltää vahvasti meikkaaminen ja erilaiset meikkikokeilut nuorilla tytöillä, koska he eivät ole vielä oppineet asiaa kunnolla. Olen omasta nuoruudestani huomannut että ne ketkä sovelsivat naamaan kaikkea erikoista huonolla menestyksellä, ovat aikuisiällä ammattilaisia taikka vähintään erittäin lahjakkaita harrastajia alalla. Hölmöä rajoittaa nuorten luovuutta, kyllä se siitä oppii kunhan saa ensin kokeilla.
En kyllä jää ketään tuijottamaan, mutta pakkohan sitä on silmänsä johonkin suunnata, enkä tykkää katsoa lattiaan ja siinä saattaa vaikka törmätä lyhtypylvääseen. Jos pidemmän silmäyksen luon nuoreen naiseen, niin hänessä on varmaan jotain huomattavaa, hän on joko nätti tai söpö, pukeutunut kivasti ja persoonallisesti, tai sitten hänellä on rumia tatuointeja, hurjat lävistykset naamassa, överit tekoripset, kilokaupalla meikkiä, mauttomat vaatteet tms. Jokainen saa näyttää miltä haluaa, mutta ehkä sitä katse viipyy sekunnin liian pitkään joskus.
Huomaan saman, että joskus kyseiset akat möllöttävät kuin märehtivät lehmät mua esim kauppajonossa. Vaikka katsoisin kysyvästi takaisin, möllöttäminen ei lopu. :D Mutta juu, johtuu varmaan siitä kun en pelkää käyttää meikkiä (sopivasti) tai pitää pitkiä hyväkuntoisia hiuksiani laineilla. Olen aika tyylikäs näky, en meikkaa myöskään liikaa vaan sopivasti. On siinä akankutaleilla ihmettelemistä. ;)
Monet nuorista naisista on niin erikoisia, kamalia naamalävistyksiä, tukka rumasti ja ruman värinen, tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan saman, että joskus kyseiset akat möllöttävät kuin märehtivät lehmät mua esim kauppajonossa. Vaikka katsoisin kysyvästi takaisin, möllöttäminen ei lopu. :D Mutta juu, johtuu varmaan siitä kun en pelkää käyttää meikkiä (sopivasti) tai pitää pitkiä hyväkuntoisia hiuksiani laineilla. Olen aika tyylikäs näky, en meikkaa myöskään liikaa vaan sopivasti. On siinä akankutaleilla ihmettelemistä. ;)
Tirsk*
Vierailija kirjoitti:
Monet nuorista naisista on niin erikoisia, kamalia naamalävistyksiä, tukka rumasti ja ruman värinen, tatuointeja.
Millä lailla tukka rumasti?
Kotkat kadehtien kyylää. Oma markkina-arvonsa mudissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Johanna Tukiainen? Sehän aina tilittää, kun "kateelliset" naiset toljottaa sitä milloin missäkin..
Ne märehtivät lehmät varmaan miettii, mitä tekevät perheelle ruokaa tänään tmv. Ei ne välttämättä edes huomaa teitä, katsovat ikäänkuin lävitsenne ja miettivät omiaan. Mä olen kaupassa sellainen, että keskityn täysillä ostoksiin ja siihen mitä ruoka-aineita pitää mihinkin ruokaan ostaa, en huomaa ketään kanssakulkijoita, en tuttujakaan. Joskus olen just kassajonossa hätkähtäntyt, että tuijotan jotain random-tyyppiä, vaikka en varsinaisesti häntä edes huomaa, kunhan toljotan, varmaan just tuollalailla kuin märehtivä lehmä ;DD. Eli älkää ottako itseenne, se toljotus ei välttämättä liity teihin millään tavalla!
Naisettoman keski-ikäisen miehen aloitus nro 1000 samasta aiheesta. Huvittavaa.
sä teit jo yhden ketjun, pysytäänkö siinä?