Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miksi miespuolinen työkaveri välttelee minua?

Vierailija
26.11.2016 |

Olemme olleet samassa työpaikassa 1,5 vuotta ja tutustuneet toisiimme melko hyvinkin. Käymme muunmuuassa lounaalla samalla porukalla. Kahdestaan tämä mies ei kuitenkaan halua lainkaan viettää aikaa kanssani, kerran "jouduimme" syömään kahdestaan ja tilanne oli todella kiusallinen, mies vältteli katsettani ja yritti kovasti löytää jonkun muun mukaamme. Isolla porukalla juttelemme normaalisti keskenämme ja tänä mies tulee aina pyytämään minua lounaalle mukaan. Tällä viikolla satuimme myös lähtemään samaan aikaan töistä ja kun yritin jutella tälle miehelle, niin hän vaikutti jotenkin todella surulliselta ja suunnilleen lähti juoksemaan eri suuntaan mihin minä olin menossa. Vaikka olisimme voineet kävellä vähän matkaa yhdessäkin. Tuntuu, että teen hänen olonsa jotenkin todella ahdistuneeksi. Olen ollut häneen jo useamman kuukauden ihastunut ja mietin voiko hänen ahdistuneisuutensa johtua siitä, että hän on huomannut tunteeni.. Mitä voin tehdä? Haluaisin olla hänen kaverinsa, mutta en halua tehdä ketään ahdistuneeksi.. Olisiko minun siispä parempi vaan vältellä hänen seuraansa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun kannattaa alkaa täysin ignooraamaan koko mies. JOS miehellä on minkäänlaista kiinnostusta sinua kohtaan, niin kyllä hän sitten alkaa lähestyä sinua ihan itsekin...

Vierailija
2/2 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinun kannattaa alkaa täysin ignooraamaan koko mies. JOS miehellä on minkäänlaista kiinnostusta sinua kohtaan, niin kyllä hän sitten alkaa lähestyä sinua ihan itsekin...

Välillä olen pohtinut sitäkin, että voisiko hänellä olla jotain tunteita minua kohtaan, mutta en usko että on, miksi hän muuten vaikuttaisi niin ahdistuneelta, jos olemme kahdestaan..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla