Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyisin miestä salilla?

Vierailija
26.11.2016 |

Olen timmi nainen ja varmaan kelpaisin. Miten lähestyisin miestä että pääsisin juttelutasolle ensin mutta en haluaisi vaikuttaa olevani iskemismielessä liikkeellä. Varmaan hän on varattu. Sekin pitäisi hienovaraisesti selvittää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän salikulttuuri sellainen, että on jotenkin todella erikoista jutella toisten treenaajien kanssa?

Vierailija
2/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen timmi nainen ja varmaan kelpaisin. Miten lähestyisin miestä että pääsisin juttelutasolle ensin mutta en haluaisi vaikuttaa olevani iskemismielessä liikkeellä. Varmaan hän on varattu. Sekin pitäisi hienovaraisesti selvittää.

Jos hän on hyväkuntoisen ja "tosissaan treenaavan" näköinen kysele varovaisesti treenivinkkejä? Voisiko hän esimerkiksi auttaa sinua hiomaan penkkitekniikkaa paremmaksi tms.

t. treenaava mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähestyisit?

Vierailija
4/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomaila kädessä, noista mömmöjä nappailevista ei koskaan tiedä mitä niitten päässä liikkuu.

Vierailija
5/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on hyväkuntoisen ja "tosissaan treenaavan" näköinen kysele varovaisesti treenivinkkejä? Voisiko hän esimerkiksi auttaa sinua hiomaan penkkitekniikkaa paremmaksi tms.

t. treenaava mies

Salikulttuuri on sellainen etten kenenkään ole nähnyt tuntemattomien kanssa juuri porisevan. Sali on iso ja musiikki aika kovalla. Tuo neuvojen kysyminen tuli mullekin mieleen mutta hankala käytännössä toteuttaa eli pitäisi olla juuri yhtä aikaa salilla silloin kun hän treenaa vapaiden painojen kanssa kyykkyä. Lisäksi pelkään olevani liian läpinäkyvä.

Vierailija
6/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän salikulttuuri sellainen, että on jotenkin todella erikoista jutella toisten treenaajien kanssa?

Kun treenataan tosissaan tavoitteellisesti, niin kyllä sitä erittäin moni on täysin keskittynyt (ja myös haluaa pysyä keskittyneenä) siihen itse tekemiseen. Eikä kovinkaan moni suhtaudu sää kysymyksiin positiivisesti.

Mutta ap:lle vinkiksi seuraavaa:

Jos salilta löytyy verryttelytila ja se mies on siellä.

Siellä voinet suht huoletta lähestyä.

Vierailija
7/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan annat ihmisten treenata.

Vierailija
8/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene siihen miehenviereen, kiskaise housut kainaloon ja sano "KATO, KAMELINVARVAS!"

Vierailija
9/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähestyisit?

Koska olen ihastunut ja puutteessa.

Vierailija
10/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun treenataan tosissaan tavoitteellisesti, niin kyllä sitä erittäin moni on täysin keskittynyt (ja myös haluaa pysyä keskittyneenä) siihen itse tekemiseen. Eikä kovinkaan moni suhtaudu sää kysymyksiin positiivisesti.

Aijaa. Meidän salikulttuuriin kuuluu kaikenlainen kevyt jutustelu sekä sarjojen välissä että treenin jälkeen. Löytyy bodaria ja fitnessiä, taatusti treenataan kovaa ja tosissaan. Mut naama vääränä on kyl tosi harva. Sellainen positiivinen tekemisen meininki. Kannustetaan toisia ja eletään mukana. Mä olen tutustunut tosi paljon uusiin ihmisiin saliharrastuksen kautta.

Vierailija
11/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Meidän salikulttuuriin kuuluu kaikenlainen kevyt jutustelu sekä sarjojen välissä että treenin jälkeen. Löytyy bodaria ja fitnessiä, taatusti treenataan kovaa ja tosissaan. Mut naama vääränä on kyl tosi harva. Sellainen positiivinen tekemisen meininki. Kannustetaan toisia ja eletään mukana. Mä olen tutustunut tosi paljon uusiin ihmisiin saliharrastuksen kautta.

Jos pystyy kunnolla puhumaan sarjojen välissä tai pääkoppa edes toimii keskustelun edellyttämällä tavalla, silloin ei todellakaan treenata oikeasti lujaa.

Vierailija
12/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan mieluiten omassa zonessani. Höpötys sotkee keskittymisen ja tosissaan väännön. Jorma Räty ja Marko Savolainen: sama juttu.

Vierailija
13/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyy kunnolla puhumaan sarjojen välissä tai pääkoppa edes toimii keskustelun edellyttämällä tavalla, silloin ei todellakaan treenata oikeasti lujaa.

Usko sinä niin halutessasi mutta minä tiedän, että olet väärässä. Turha tästä alkaa vääntää sen enempää. Hyviä treenejä! :)

Vierailija
14/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi ehdottaisin ett juuri kun äijä on vetänyt tangon suoraan ylös käy takaapäin sen palleihin kiinni. Se on takuuvarma konsti saada huomiota

Vierailija
15/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko sinä niin halutessasi mutta minä tiedän, että olet väärässä. Turha tästä alkaa vääntää sen enempää. Hyviä treenejä! :)

Kyllä sinunkin hymy ja puhehalut hyytyisi jos menisit siinä treenissä tietoisesti yli sen kuuluisan mukavuusalueen.

Ja sitähän se kovaa treenaaminen tarkoittaa.

Vierailija
16/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristele sen kasseja kun sillä on kädet tangossa.

Vierailija
17/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyellä treenillä et takuulla kehity niin kuin treenillä, jossa tunnet paljon kipua. Lisäksi kova treeni on keuhkoille ja verenkierrolle kovempaa. On omanlaisensa kyky omistautua ja keskittyä asiaan totaalisella tavalla.

Vierailija
18/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lähestymistapa jota mietin on muka luulla tutuksi ja mennä kyselemään että ootko sieltä päin kotosin, antaisi hyvön selityksen mun kuikuilullekin, vaan ei kyllä ole pokkaa eikä näyttelylahjoja. Sitten oon vaan miettinyt että antaisin hymyllä ja katseella erittäin selvästi ilmi kiinnostuksen ja jättäisin pallon ukkelille.

Vierailija
19/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydy tyhmäksi. Kysy jotain.

Vierailija
20/21 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähestyisit?