Kumpi on seksikkäämpi - blondi vai brunette?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko tässä nyt miestä vai naista?
No miehiä nyt lähinnä tarkoitin kun täällä palstalla enemmistö on naisia.
Ap
Riippuu ihan naisesta. Usein kallistun punapäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä parempi olisi sitten tehdä uusi selkeämpi äänestys, itse nimittäin äänestin jo naisia ajatellen.
no ei seksikkyys ole hiusten väristä kiinni. Eikä edes koko ulkonäöstä, vaan asenteesta ja tilanteesta, ja karismasta.
Noista brunette. Punapäät tietysti ovat parhaita.
Blondi yleensä. Verratkaapa vaikka:
http://4.bp.blogspot.com/-_DFT9W1v0i8/Upd5D3t_LaI/AAAAAAAANxw/tUYuBGneC…
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/03/26/article-0-0B573EC400000578-55…
Blondi, mutta sillä täytyy olla myös tiukka perse.
Blondi myös täsaä tapauksessa:
http://media.emirates247.com/images/2016/05/articles113-440.jpg
http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2011/01/meester-globe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ketjun perusteella kuitenkin suurin osa äänestää naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tummempi sitä parempi, tummilla on alapäässäkin kiva pöhheikko, blondi on kuin kapinen rotta alapäästä.
Punapää tietenkin jotain luokkaa ylellisempää seksikkyyttä.
Kaikkein seksikkäimpien joukossa blondit ovat yliedustettuja. Mutta keskivertobrune voittaa yleensä keskivertoblondin. Ja pätee sekä miehiin että naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tummempi sitä parempi, tummilla on alapäässäkin kiva pöhheikko, blondi on kuin kapinen rotta alapäästä.
Punapää tietenkin jotain luokkaa ylellisempää seksikkyyttä.
Äläs yleistä. Mun naisystävä on ristiverinen blondi ja sillä on tosi tummat ja kiiltävät karvat.
Mirri kehrää jo makkarissa joten suuntaanpa sinne.
T. ALFA86
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä parempi olisi sitten tehdä uusi selkeämpi äänestys, itse nimittäin äänestin jo naisia ajatellen.
Tuskin siitä mitään apua on kun tässäkin ketjussa ap:n selvennykset on täysin ignoroitu.
Aivan täysin riippuu ihmisestä. Molemmat voi olla seksikkäitä ja toisille sopii tumma, toisille vaalea kuontalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuskin siitä mitään apua on kun tässäkin ketjussa ap:n selvennykset on täysin ignoroitu.
Ihan sama kumpi sukupuoli, lähtökohtaisesti tummat ovat seksikkäämpiä, olivat sitten miehiä tai naisia. Koska ripset, kulmat jne. Tietty on olemassa blondeja joilla tummat ripset ja kulmatkin mutta nämä tapaukset ovat aika harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan sama kumpi sukupuoli, lähtökohtaisesti tummat ovat seksikkäämpiä, olivat sitten miehiä tai naisia. Koska ripset, kulmat jne. Tietty on olemassa blondeja joilla tummat ripset ja kulmatkin mutta nämä tapaukset ovat aika harvinaisia.
Oikeasti blondeistakin enemmistöllä on tummat ripset ja kulmat. Ihan luonnonblondeillakin.
Kyllä luonnonblondeilla usein on tummanruskeat tai mustat ripset. Ne eivät vain ole yhtä tuuheat tai pitkät kuin tummilla ihmisillä.
Aidoilla punapäillä sen sijaan olen havainnut olevan oranssit tai jopa valkoiset ripset. Varmaan osalla on myös tummat ripset.
Naisista brunette ja miehistä blondi