Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekemistä jouluksi?

Vierailija
26.11.2016 |

Aaton olen lasten kanssa äidilläni, myös muut sisarukset tulevat perheineen. Joulupäivänä lapset lähtevät isänsä kanssa isän sukulaisille pohjoiseen. Miesystävä asuu Helsingissä ja olemme ilmeisesti siellä ne pari vapaata mitä siinä on. Mitä me keksittäisiin? Suositelkaa hyvää ravintolaa ja jotain tekemistä 😊

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen äiti ei ole lastensa kanssa jouluna??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti, joka ei halua vieraannuttaa isää ja lapsia toisistaan! Ja onhan äiti aaton lasten kanssa, lapset isälle joulupäivänä! Kai isälläkin on oikeus lapsiinsa!

en ole ap

Vierailija
4/6 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kerran Aulangon kylpylässä. Siell oli upea valaistus ja oikein tunnelmallista.

Vierailija
5/6 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti, joka ei halua vieraannuttaa isää ja lapsia toisistaan! Ja onhan äiti aaton lasten kanssa, lapset isälle joulupäivänä! Kai isälläkin on oikeus lapsiinsa!

en ole ap

Seliseli! !! Olisit pitänyt perheesi kasassa. Varsinkin jouluna nämä itsekkyyden huiput ottaa mua aivoon. APlle toivon oikein ikävää joulua ja kovaa ikävää.

Vierailija
6/6 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipäivinä usein tehty ompelutöitä, ei pyhinä sentään.   Joulupäivänä kivaa kierrellä ulkona katselemassa jouluvaloja varsinkin pakkasilla.