Mitä tekemistä jouluksi?
Aaton olen lasten kanssa äidilläni, myös muut sisarukset tulevat perheineen. Joulupäivänä lapset lähtevät isänsä kanssa isän sukulaisille pohjoiseen. Miesystävä asuu Helsingissä ja olemme ilmeisesti siellä ne pari vapaata mitä siinä on. Mitä me keksittäisiin? Suositelkaa hyvää ravintolaa ja jotain tekemistä 😊
Kommentit (6)
Minkälainen äiti ei ole lastensa kanssa jouluna??!!
Vierailija kirjoitti:
Äiti, joka ei halua vieraannuttaa isää ja lapsia toisistaan! Ja onhan äiti aaton lasten kanssa, lapset isälle joulupäivänä! Kai isälläkin on oikeus lapsiinsa!
en ole ap
Itse olen ollut kerran Aulangon kylpylässä. Siell oli upea valaistus ja oikein tunnelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti, joka ei halua vieraannuttaa isää ja lapsia toisistaan! Ja onhan äiti aaton lasten kanssa, lapset isälle joulupäivänä! Kai isälläkin on oikeus lapsiinsa!
en ole ap
Seliseli! !! Olisit pitänyt perheesi kasassa. Varsinkin jouluna nämä itsekkyyden huiput ottaa mua aivoon. APlle toivon oikein ikävää joulua ja kovaa ikävää.
Välipäivinä usein tehty ompelutöitä, ei pyhinä sentään. Joulupäivänä kivaa kierrellä ulkona katselemassa jouluvaloja varsinkin pakkasilla.
Up