Fantasioin naisten alistamisesta
Sisäinen maskulinisuuteni on herännyt siihen pisteeseen, että rakastan alistaa naisia. Sängyssä en anna naiselle valtaa vaan mietin kuinka nainen nyt uikuttaa alistuessaan valtani alle. Tykkään läpsiä naista ja haukkua tuhmaksi pikku lutkaksi yms, välillä tukistaa hiuksista.
Myös keskustellessa small talkissa haluan olla se keskustelun johtaja ja dominoida naista verbaalisesti. Maskuliinisuuteni ei anna naisille auktoriteettia ylitseni. Miehen kuuluu olla ylempänä kuin naisen.
Kommentit (10)
Kyllä minä sinua voisin seksileluna käyttää parin session verran. Mun seksilelut osaa yleensä leikkiä dominoivaa. Mutta ei susta varmaan sen enempää iloa mulle olisi.
N29
Voi kun pelottavaa. Ihan itsekö keksit nuo riimit?
M20
Ap taitaa olla paskan puhuja? Jotenkin ei uskottavaa juttua. Mä olen leikkinyt monta kertaa ja "alistaminen" on oikeasti seksileikkejä. Joskus erittäin harvoin olen saanut olla se alistettava. Pari pientä rajaa on ettei esim. tahallaan satuta. Vähän hassu juttu kun pyllyt on molemmilta piiskattu. Sitten jos menee toisen mielestä liian rajuksi niin sanomalla loppuu.
Alistamisleikit on ihan jees kunhan ne sopii molemmille.
Ihan normi settiä. Siis arvostan naisia tasavertaina yksilöinä miesten kanssa, mutta sängyssä pätevät kyllä aivan toiset lait. Välillä rakastellaan hellästi, välillä taas käytän vaimoani niinkuin tykkään. Itsekin harrastan niin fyysistä kuin verbaalista alistamista. Vaimoni on fiksu ja voimakas tahtoinen nainen ja hänelle on aika vaikeaa tunnustaa tuota, että hän tuosta pitää, mutta on hän sen tunnustanut ja näkee ja kuuleehan sen ;)
Haluatko keskustella asiasta terapeutin kanssa? Olisi juuri nyt vapaa aika.
Mä ottaisin ap:n mielellään sänkyyn. Sen ulkopuolella ei kiinnostaisi olla tekemisissä, muttei tarvitsekaan.
Kerro vielä vähän tarkemmin, millä eri tavoilla alistaisit mua? Käyn sitten runkulla...
T. Subinainen
Joo, kyllä sun kanssa naida vois.
Muuten en tiedä, seksin ja seksuaalisten tilanteiden ulkopuolella saattais mennä hermot, mutta ehkä mä just ja just viikon kestäisin.
Aluksi vaan kiihottuisin jutuistasi ja olisi varmaan aika villit seksisessiot, mä meen ihan nöyräksi ja sellaseksi "palveluhenkiseksi" tarpeeksi riettaan ja dominoivan miehen edessä.
Ah, tuli mieleen kaikki superkuumat roolileikit, mitä joskus rakastajavainaan kanssa leikittiin.
Ihanat muistot, se mies oli seksuaalisesti 6/5<3
N25
Jassoo