Miehet neuvokaa!
Miten teidän kiveksiä olisi hyvä käsitellä suihinoton aikana esim? Vai saako niihin koskea ollenkaan? Minua hämää, etttä eikö se satu? En uskalla koskea niihin koska en luonnostanikaan ole mikään kovin helläkätinen. Onko nuoleminen, imeminen ok? Älkääkä sanoko, että riippuu miehestä.
Kommentit (9)
Ilmainen vinkki.
Kysy siltä mieheltäsi!
Jokainen nainen on uniikki yksilö ja hänen genitaalejaan tulee tietysti hieroa juuri niin kuin kyseinen yksilö sanoo mutta miesten testikkelit ovat kaikki samasta tehtaasta ja niille riittää sama kohtelu?
M
Olen nainen mutta vastaampa silti. Osa miehistä pitää niiden koskettamisesta, osa ei. Kannattaa kysyä tai kokeilla suihinoton aikana alkaa hivelemään niitä ja katsoa miehen reaktio. Mutta älä koskaan purista lujaa, pyöritä tai kierrä. Jos mies pyytää, niin hellästi voi puristaa tai imeä,mutta varo ettet käytä liikaa voimaa.
Osa miehistä myös pitää siitä kun välilihaa painaa sormella hieman. Mutta siitäkin kannattaa ensin puhua ennenkun kokeilee. Osalle nämä asiat ovat ahdistavia eikä tahdo naisen kajoavan kasseihin tai välilihaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehestähän ne riippuu.
😃
Itse hyväilen niitä lempeästi toisella kädellä samalla runkaten ja nuollen penistä.
Kun penis on tarpeeksi liukas suihinotosta, voi pelkästään runkata välillä ja suudella kiveksiä hellästi.
Kovakourainen ei niiden kanssa tule olla.
Nainen23
Yksilöstä kiinni, joku saa kiihotukseen lisä potkua, joku taas ei pidä.
Mutta joo, ei kovaa puristelua, mutta muutoin voi käsitellä mielikuvituksensa rajoissa.
Pidän pienestä puristelusta, imemusestä ja vetämisestä. Valtaosalla tämä resepti ei taida kuitenkaan maistua.
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän kiveksiä olisi hyvä käsitellä suihinoton aikana esim? Vai saako niihin koskea ollenkaan? Minua hämää, etttä eikö se satu? En uskalla koskea niihin koska en luonnostanikaan ole mikään kovin helläkätinen. Onko nuoleminen, imeminen ok? Älkääkä sanoko, että riippuu miehestä.
Saa ja pitää koskea, mutta hellästi. Nuoleminen ja imeminen on ok, joskin liian kova imeminen hampaita vasten sattuu. Kova puristelu ja vähänkin napauttava kosketus sattuu. T: m31v
Miehestähän ne riippuu.