Mitä ihmettä VAUVA.FI?? Miksi se työtön-itsemurhaa ajattelevan ketju poistettiin?
On tässäkin palsta, savu nousee korvista teidän idioottien takia, jotka siellä sormet viuhuen saavat jotain tyydytystä ketjujen poistamisesta.
HALUSIN VAIN SANOA AP:lle :
Mieti vielä. Elämä ei tosiaan ole vain työntekoa. Miksi et nauttisi siitä, mitä sulla nyt on? Rutkasti aikaa itsellesi, miehellesi ja lapsillesi. Jos kerran miehellä hyväpalkkainen työ, tarvitseeko sun välttämättä tehdä töitä? Ymmärrän, että muutos on vaikea, mutta ehkä tarpeellinen?
Ja oikeasti, mieti nyt. Tappaisit itsesi, veisit lapsiltasi äidin ja mieheltä vaimon vain sen vuoksi, koska yhteiskuntamme vain on tällainen, kaikille ei vain löydy töitä. Ei sen kummempaa! Et ole mitenkään viallinen.
Kommentit (8)
Kuinka vanhoja sun lapset on? Onko teillä muuten miehen kanssa hyvin asiat?
Voi voi. Tietäisit mitä mulla on ja ei ole. Mulla on sata kertaa suuremmat syyt kuin sulla.
Ei kai kukaan itsetuntoansa perusta työpaikan saamisella?
Se on vain maallista ja siihen voi vaikuttaa.
Aloittaja, tsempit ja halit työttömältä, me ei luovuteta! Olen aivan varma, että kyllä kaikki kääntyy vielä hyväksi ja paha saa jossain vaiheessa myös palkkansa (nämä työttömien pääle sylkijät), eli et luovuta ja päivität tänne kuulumisia.
Suomessa on järjetön määrä työttömiä. Pitäiskö heidän lapsensa jäädä orvoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Tietäisit mitä mulla on ja ei ole. Mulla on sata kertaa suuremmat syyt kuin sulla.
Se on vain maallista ja siihen voi vaikuttaa.
Miten siihen vaikutetaan? Laita please kaikki vinkit.
Arvaan: Ole aktiivinen ja pirteä. Kouluttaudu. Laita avoimia hakemuksia. Piristy. Mene lenkille. Otat kadun ja kävelet firmoihin sisään, viimeistään kolmas firma palkkaa sinut. Lue firman nettisivut ennen kuin menet haastatteluun.
Kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa. Tiedoksi sille joka ei tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain maallista ja siihen voi vaikuttaa.Miten siihen vaikutetaan? Laita please kaikki vinkit.
Arvaan: Ole aktiivinen ja pirteä. Kouluttaudu. Laita avoimia hakemuksia. Piristy. Mene lenkille. Otat kadun ja kävelet firmoihin sisään, viimeistään kolmas firma palkkaa sinut. Lue firman nettisivut ennen kuin menet haastatteluun.
Niin, tai sit voi katsoa metsään ja todeta, kuinka paljon on tekemätöntä työtä (lainaus kokoomuksen kansanedustaja Koskelta)
AP:lle: niin masentavalta kuin nyt tuntuukin, älä luovu toivosta. Älä kuuntele näitä työttömien päälle sylkijöitä, heitä riittää. Juuri nämä sylkijät aiheuttavat jo muutenkin masentuneille arvottomuuden tunnetta. Älä jätä lapsiasi yksin.
Kiitos. Mä en mitään muuta teekään kuin mietin ja mietin. Seinä vaan tuli vastaan. Nyt. Tuntuu kuin menisin ihan sumussa, teen kaikkea viimeistä kertaa.
Yritin kirjoittaa aloittamaani ketjuun, mutta se oli pääsy kielletty.
Että en syytä ketään, eikä mua ole nettikirjoittelu niin satuttanut. Mutta on pakko sanoa, että täällä(kin) on niin karmeaa, epäihimillistä tekstiä työttömistä, että mietin millaisia ihmisiä ruudun takana on. Ne eivät ole mulle syy, mutta varmasti monelle muulle on. Mua et ole joutunut elättämään, olen veroni maksanut työvuosinani ja työttömänäkin ja nyt mua on elättänyt mieheni niin veroina kuin suoraankin.
En ole ollut taipuvainen masennukseen, vaan enemmän yrittämiseen. Tämä on karmein ajanjakso elämässäni.
Ihmettelen kyllä, että sitä paskaa saa täällä julkaista vaikka kolmekymmentä sivua ja kehottaa työttömiä tappamaan itsensä, mutta kun edes yksi aikoo asian toteuttaa niin sensuuri iskee.
t. edellisen aloituksen ap