Miksi menestynyt nainen ei välttämättä kiinnosta miehiä?
Katsokaa Aino-Kaisa Saarisen ja Virpi Kuitusen haastatteluja esimerkiksi. Kylmät väreet menee! Itse ottaisin paljon mieluummin ihan vaikka pitkäaikaistyöttömän naisen kuin kumpaakaan noista. Jotenkin menestyneissä naisissa on ikävän usein tiettyjä negatiivisia piirteitä. Ne voivat ehkä viedä pitkälle elämässä, mutta tuovat fiiliksen, ettet haluaisi olla viittä sekuntia samassa huoneessa.
Voihan menestyvä nainen olla mukavakin, mutta tuntuu että aikamoinen yliedustus on kontrollifriikkejä ja persoonallisuushäiriöisiä tai muita kusipäitä. Harmaahiirulainen ylikiltti nainen on aidosti kymmenen kertaa seksikkäämpi kuin kylmä, itsekäs nainen.
Kommentit (24)
Päätelmä: miehet on tyhmiä. ÄÖ 60 naisen jos ottaa niin ei kannata valittaa miks parin vuoden päästä kaikki on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Päätelmä: miehet on tyhmiä. ÄÖ 60 naisen jos ottaa niin ei kannata valittaa miks parin vuoden päästä kaikki on perseestä.
Katsotaan niitä akateemisia sitten uudestaan, kun ne luetut kirjat tekevät siitä naisesta oikeasti älykkäämpiä.
Niistä kouluista selviää, kun muistaa lukemansa ja mitään ihmeellisempää ei tarvita.
T. Rahoitusalojen maisteri, joka naista valitessaan kiinnittää ylivoimaisesti eniten huomiota luonteeseen. Ja sen jälkeen tulee muut asiat kuten, tulevaisuuden suunnitelmat ja ulkonäkö.
Mutta sillä itse koulutuksella ole mitään merkitystä, pääasia on että viihtyy töissään ja valitsemallaan alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat naimisissa.
He eivät silti varmaankaan Ap:n mielestä kiinnosta miehiä tarpeeksi.
Voisiko Ap heittää esimerkin tällaisesta menestyvästä naisesta, jolla vaikeuksia pariutua sen takia, etteivät miehet kiinnostu?
Aika paljon taitaa olla esim. tohtorisnaisia, jotka valittavat että miehet eivät huoli SEN TAKIA että ovat tohtoreita. Oh, the arrogance.
Tohtorisnaisena en valittaisi noin, itse elän onnellisena toisessa pitkässä parisuhteessani. Mutta on kyllä miehiä joilla heikohko itsetunto jota voi kumppanin parempi palkka ja koulutus masentaa. Onneksi paljon myös hyvän itsetunnon omaavia. Jos kunnianhimoisuus koulutuksen ja uran suhteen on osa itseä olisi kamalaa olla prisuhteessa ihmisen kanssa joka tuota ei hyväksyisi. Ja samoin kun miehillä, uraa tekevien joukossa on luonteeltaan hyvin monenlaisia: niin jäykkiä, kylmiä ja itsekeskeisiä kuin sosiaalisesti taitavia, lämpimiä ja muut huomioonottavia. Ja sama kirjo löytyy varmasti myös ei-uraihmisitä, niin siivoojista, lähihoitajista kuin ahtaajista.
Minä alapeukutan kaikkia yleistyksiä ja erityisesti sukupuolen perusteella tehtyjä, koska ne menevät yleensä ihan metsään. Erityisen typerältä vaikuttaa kun mies kuvittelee olevansa jonkinlainen oman sukupuolensa äänitorvi, jolla on kattavat tiedot kaikkien muidenkin miesten tavasta ajatella. Se, että sinä ajattelet noin kuin kerrot, ja että mahdollisesti hengaat samoin ajattelevien kanssa, ei kerro miehistä kokonaisuutena yhtään mitään.
Itse olen menestyvä ja fiksu nainen, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia vaikeuksia pariutua menestyvien ja fiksujen miesten kanssa. Päin vastoin, saan hätistellä miehiä kauemmaksi vielä nytkin, kun ikänikin lähenee jo neljääkymmentä.