Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivusuhteesta oikeaksi suhteeksi?

Vierailija
26.11.2016 |

Kestääkö pettämisestä alkanut suhde? Miten teillä kävi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lohduttajasta tuli pysyvä rakas .

Oltiin kuitenkin rehellisiä toisillemme tilanteesta kokoajan.

Molemmat tahoillaan eli huonossa seksittömässä suhteessa

Opiskelujen tahoilta tavattiin ja tutustuttiin tunteet lämpenivät nopeasti ja yksi asia johti toiseen ja pian jo säännöllisesti harrastettiin.

Ei kadota kumpaakaan ja nyt ollaan onnellisia yhdessä.

Vierailija
2/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tahoillaan ja opiskelujen tahoilta, ei kadota kumpaakaan?

Hienoa tekstiä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi näin,miehelläni oli 8vkon suhde bestikseeni,ystäväni rakastui mieheeni ja mieheni kertoi minulle suhteestaan itse kaiken,hän sanoi tekevänsä mitä vain että perhe ei hajoa,annoin anteeksi ja me pääsimme asiasta yli,en syyllistänyt kertaakaan,hänen oma syyllisyytensä oli minusta riittävä kokemus,ystäväni perhe hajosi ja hän oli ihan rikki.8v myöhemmin mies ei ole pettänyt minua millään tavoin,pettämisen myötä alettiin puhua entistä avoimemmin ja ollaan kiitollisia joka päivästä mikä saadaan olla yhdessä.

Vierailija
4/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Meillä kävi näin,miehelläni oli 8vkon suhde bestikseeni,ystäväni rakastui mieheeni ja mieheni kertoi minulle suhteestaan itse kaiken,hän sanoi tekevänsä mitä vain että perhe ei hajoa,annoin anteeksi ja me pääsimme asiasta yli,en syyllistänyt kertaakaan,hänen oma syyllisyytensä oli minusta riittävä kokemus,ystäväni perhe hajosi ja hän oli ihan rikki.8v myöhemmin mies ei ole pettänyt minua millään tavoin,pettämisen myötä alettiin puhua entistä avoimemmin ja ollaan kiitollisia joka päivästä mikä saadaan olla yhdessä.

Miten tämä liittyy otsikon aiheeseen?

Vierailija
5/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus kirjoitti:

Kyllä, lohduttajasta tuli pysyvä rakas .

Oltiin kuitenkin rehellisiä toisillemme tilanteesta kokoajan.

Molemmat tahoillaan eli huonossa seksittömässä suhteessa

Opiskelujen tahoilta tavattiin ja tutustuttiin tunteet lämpenivät nopeasti ja yksi asia johti toiseen ja pian jo säännöllisesti harrastettiin.

Ei kadota kumpaakaan ja nyt ollaan onnellisia yhdessä.

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
6/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jännitän samaa koska olen jättänyt mieheni rakastuttuani toiseen.

Tosin ajattelen asian niin että koska näin pääsi käymään, puolisoni ei ollut oikea mies minulle ja vaikka suhde uuden mieheni kanssa ei kestäiskään, tein silti oikein kun otin eron.

Jos liitto toimii ja on tyydyttävä, ihminen ei petä.

Vierailija
7/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä nouset pääsuhteeksi ja joku muu nousee sivusuhteeksi 😂

Vierailija
8/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millä tavoin se alkaa, päättyy myös samoin.

Karma. Todettu ja huonoksi vaihtoehdoksi valittu. Alkuhuuma oli MIELETÖN.. Mut mies petti j jatkoi sitä samaa elämää. Eli pettää jo uuttakin.

Vierailija
9/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kestäisi. Toisaalta kalsi epärehellistä petturia sipivat toisilleen ja saavat ansionsa mukaan, kun pettäminen jatkuu.

Vierailija
10/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän suhteessa roolit oli kyllä toisin päin. Minä, nainen, petin aviomiestäni. Erosin ja sivusuhteesta tuli pääsuhde. Olemme olleet nyt 3 vuotta yhdessä eikä mulla (todellakaan) ole muita miehiä ollut. Mietin vain sitä, että voiko mun nykyinen ikinä täysillä luottaa muhun. Tietysti itse olen sitä mieltä että voi, enkä aio pettää, mutta jääkö kuitenkin menneisyys kalvamaan.

Itse en eronnut sivusuhteen takia, toki se nopeutti päätöstä.

Ap

Vierailija
11/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummallakaan suhteessa olijalla ei ole tapana pitää sivusuhteita, vaan kyseessä on once in a lifetime tulinen rakastuminen, niin silloin tuskin ongelmia tulee. Jos jommalla kummalla on tapana pitää sivusuhteita tai vaihtaa lennosta, ennuste on huono.

Vierailija
12/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa kokeilla! Rohkeasti vaan ihan ilman mitään järjen hitusta! ---- Ja pian saatatte huomata ravaavanne parisuhdeterapeutilla.

Vierailija
13/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin ajattelen asian niin että koska näin pääsi käymään, puolisoni ei ollut oikea mies minulle ja vaikka suhde uuden mieheni kanssa ei kestäiskään, tein silti oikein kun otin eron.

Jos liitto ei toimi ja on epätyydyttävä niin sitten ilmeisesti pitää pettää?   

Hyvin sä kehität itsepetosta, ainiinn mut naisethan on mestareita valehtelemaan. 

Vierailija
14/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti itse olen sitä mieltä että voi, enkä aio pettää, mutta jääkö kuitenkin menneisyys kalvamaan.

Ap

Olitko sitten edellisen suhteen alussa sitä mieltä että "et aio pettää" ja "sinuun voi luottaa".

Kumma että pettäjät aina osaa vähätellä tekojaan. Vika ei koskaan ole itsessä tai  omissa teoissa vaan aina jossain muussa. 

Vierailija
15/15 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos liitto ei toimi, mietitään miksi se ei toimi ja katsotaan myös peiliin mitä sieltä näkyy. Jos ei toimi vieläkään erotaan.

Pettäminen ei liittoon kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän