laskin että olen käynyt terapiassa näin monta kertaa
Kommentit (10)
Kelan tuella kuinka paljon?
Onko auttanut, ja jos, niin miten? Paras ystäväni ravaa Kelan tukemassa terapiassa ja hänestä on sen jälkeen tullut paljon itsekeskeisempi, koska "omat rajat" ja "minä minä minä".
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kärsivällinen terapeutti. Oletko saanut apua? Missä kunnossa olette? Niin. Lähinnä missä kunnossa terapeuttisi on?
Jossain määrin. Suurin osa käynneistä turhia.
En tiedä terapeutista muuta kuin sen mitä päältä päin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Onko auttanut, ja jos, niin miten? Paras ystäväni ravaa Kelan tukemassa terapiassa ja hänestä on sen jälkeen tullut paljon itsekeskeisempi, koska "omat rajat" ja "minä minä minä".
Ei ollut Kelan. Eihän Kela myönnä noin pitkäksi aikaa.
Jonkun verran on auttanut.
Ymmärrän tuon "omat rajat" . Sitä minäkin haen.
Sinnikäs olet kyllä ollut ja on varmasti mennyt paljon rahaa, jos ei ole Kelan terapia ollut kyseessä. Tuohon turhaan istuntoon sen verran, että ns. turhassakin istunnossa jokin kuitenkin aina vie eteenpäin, tai aina jonnekinpäin, johonkin suuntaan. Ja omilla rajoilla on tärkeä merkitys, ei ole ihan helpoimmasta tehtävästä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon "omat rajat" . Sitä minäkin haen.
Tarkointinkin, että mikä osa tuosta Kelan tukemaa. Jos ei tuossa ajassa ne rajat löydy, niin haet väärästä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon "omat rajat" . Sitä minäkin haen.Tarkointinkin, että mikä osa tuosta Kelan tukemaa. Jos ei tuossa ajassa ne rajat löydy, niin haet väärästä paikasta.
Ei ollut lainkaan Kelan tukemaa.
No rajojahan tuossa ei ollut.
Rajoja käsittelin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sinnikäs olet kyllä ollut ja on varmasti mennyt paljon rahaa, jos ei ole Kelan terapia ollut kyseessä. Tuohon turhaan istuntoon sen verran, että ns. turhassakin istunnossa jokin kuitenkin aina vie eteenpäin, tai aina jonnekinpäin, johonkin suuntaan. Ja omilla rajoilla on tärkeä merkitys, ei ole ihan helpoimmasta tehtävästä kyse.
Ei mennyt rahaa.
Kyllä eteninkin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Rajoja käsittelin muualla.
Rajoja kannattaisi ehkä käsitellä terapiassa? Aika rajatonhan tuo terapiakin on, kun ei meinaa loppua tulla. Oisko aika paketoida?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoja käsittelin muualla.Rajoja kannattaisi ehkä käsitellä terapiassa? Aika rajatonhan tuo terapiakin on, kun ei meinaa loppua tulla. Oisko aika paketoida?
Niin. Hassua että puhuimme rajoista ja se terapia oli rajatonta.
En muista käsittelinkö rajoja erikseen jossain ryhmässä aikoinaan.
Oho. Kärsivällinen terapeutti. Oletko saanut apua? Missä kunnossa olette? Niin. Lähinnä missä kunnossa terapeuttisi on?