Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja etsin netistä ns. kirjekavereita s-postin kautta tapahtuvaan jutteluun. Jokainen nainen lopettaa yhteydenpidon sanomatta mitään, MIKSI?!

Vierailija
25.11.2016 |

Joku nainen vastaa netissä olevaani kaverin haku ilmoitukseen. Juttelut lähtee käyntiin ja meillä on paljon yhteistä ja juttu luistaa. Eipä mene kauaa, kun aina jossain vaiheessa koko paska läsähtää kasaan ja naisista ei kuulu enään yhtikäs mitään.

Luen miljoona kertaa lähetetyt viestini uudestaan ja uudestaan, enkä löydä mitään sellaista, mitä olisin jotenkin sanonut väärin.

En v..ttu enään jaksa yrittää etsiä kavereita/ystäviä, kun tästä ei tule yhtään mitään!

Voin vaan kuvitella, kuinka tuskaa monille sinkkumiehille on kumppanin löytäminen, kun akat tuntuu olevan jotain helvetin pikkumaisia prinsessoja, mikään ei kelpaa eikä riitä.. Mitä te oikein haluatte??

Jokunen mieskin on ilmotukseeni vastannut (olen sinkku, minulle ihan sama onko vastaaja mies vai nainen, mutta pääsääntöisesti etsin naisia). Ja miesten kanssa ei koskaan ole juttelut lopahtanut ja kaikki miehet ovat pysyneet asiallisina ja muutaman kanssa olen vieläkin tekemisissä, monien vuosien jälkeen!

En voisi kuvitellakaan, että samankaltaista ystävyyttä pystyisi koskaan rakentamaan naisten kanssa!

Onko täällä ketään, joka harrastaa samanlaista kirjekaverit hommaa, joko ihan perinteistä tai s-postitse ja joka on törmännyt samaan, ärsyttävään ilmiöön tai itse tehnyt niin, että lopettanut juttelut eikä edes voi asiasta ilmoittaa mitään, ettei enään kiinnosta??

Kysymys tosiaan kuuluu.. Mikä vittu naisia riivaa??

Ei ihme että masentaa, jokuhan mussa on pakko olla vikana kun en kellekään tunnu edes kaveriksi kelpaavan!

Mielestäni olen ihan tavallinen nuori 26v nainen. Tykkään eläimistä, omistan koiria, lenkkeilen, oon tosi huumorintajuinen, rauhallinen, jalat maassa oleva, en polta, en käy baareissa.... Ja kaikki nämä naiset olleet samantyylisiä.. En tajua en :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi