Haluaisin alkaa käydä kuntosalilla, mutta mieheni "kieltää sen/ei ole yhtään innoissaan asiasta".. Mitä ihmettä?
Otin puheeksi jo viikko sitten, että haluaisin alkaa käymään kuntosalilla, että saisin ylläpidettyä fyysistä kuntoa.
Mies sanoo, että kotijumppa riittää mulle hyvin ja torppaa aina ajatuksen kun sanon, että haluan salille ja aion hommata salikortin.
No sen verran mies tuli vastaan, että saisin mennä sellaiselle syrjäiselle salille, jossa ei ikinä käy juuri ketään. Näille keskustan saleille hän ei mua halua päästää???
Vähän sama asia kun tykkään käydä lenkkeilemässä, mutta mieheni mielestä saan käydä lenkillä vain valoisan aikaan ja mielellään juosta tuota pururataa joka näkyy meidän ikkunaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käy kyllä itsekkin salilla ja on hyvässä kunnossa, eli tuskin on sellaisesta epävarmuudesta kyse..
Nyt kun aloin miettimään niin mulla on vuosien aikana kaverit hävinnyt ympäriltä ja nyt vuosi sitten paras kaveri lopetti yhteydenpidon täysin yllättäen, eikä vastaa viesteihin tai puheluihin. Facebookin mukaan elää ihan normaalia elämää. Olen ihmettellyt tätä miehelleni ja hän on ollut jotenkin outo ja kun sanon pitäiskö vielä yrittää soittaa ym. Niin hän on vain " älä nyt enää soittele" "anna olla kun kerran tuolleen teki sulle" jne
Mun eksä skitsosi siitä, että aloin käydä salilla. Kyseessä nyt vaan sattui olemaan rakas harrastukseni, joka oli ollut sen muutaman seurusteluvuotemme tauolla. Sanoin, että hän on erittäin tervetullut mukaani, mutta se ei tietenkään kelvannut.
Hän katkoi välini erääseen ihmiseen keittämällä sellaisen uskomattoman sopan (soitteli sinne ja puhui yhtä ja minulle taas väitti toisen ihmisen häiriköivän häntä jne.), että välimme katkesivat. Lisäksi yksi ystävä katosi mysteerisesti ja toinen puolituttu kertoi eksän lähettäneen hänelle viestiä, jossa häntä oli lähestytty meidän "suhteestamme" siis minun ja tämän puolitutun. Eli pidän erittäin todennäköisenä, että miehesi on härveltänyt välinne katki. Älä sano miehellesi mitään ja hänen kuulemattaan ja tietämättään selvitä asia ystäväsi kanssa. Miehesi on voinut myös väittää ystävällesi, että olet haukkunut häntä tms. eli vastaanotto voi olla jäätävä.
En kyllä ikinä uskoisi, että mieheni olisi välimme katkaissut, mutta tulinpa nyt tätäkin ajatelleeksi..
Ala vaan käydä salilla jos haluat, anna ukon ulista. Sinuna hehkuttaisin mahdollisimman paljon hyvää fiilistä ja kertoisin kuinka mukavia ihmisiä salilla käy :D Keksit vaikka että tapasit yhden maijan ja meette joku päivä kahville ja leffaan. Testaat miestä kuinka reagoi ja jos reagoi huonosti sekä kieltää niin juokse ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menet sille salille kuin haluat. Vai onko mies perheen pää joka päättää kaiken?
Ei ole. Mutta inhottaa mennä kun kotona toinen sitten on pahalla päällä ja kyselee koko ajan jos menisin. Ap
Unohda se inho ja jos mies kyselee niin tokaset että meet salille ja sillä sipuli
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Mies vain ensin n.4 vuotta hehkutti salilla käyvien naisten vartaloita. Oli suorastaan työntämässä mua salille, ja tunsin olevani täysin turn off, kun en lämmennyt asialle. Lopulta menin ostamaan 3kk kortin, ja innoissani ja ylpeänä ilmoitin heti tekstarilla tästä miehelleni.... vastausta ei kuulunut. Mies tuli töistä ja oli jotenkin kummallinen. Ei sanallakaan kommentoinut tai kysynyt tekstaristani mitään. Koko iltana ei asiasta puhuttu. Menin seuraavana päivänä salille, ja asiasta ei vieläkään puhuttu mitään. Seuraavana päivänä mies otti asian puheeksi, ja ei hyvällä. Hän alkoi huutamaan, että mulla on joku toinen äijä, jonka takia menin salille. Äijä raivosi varmaan tunnin, kunnes häipyi ovesta ulos. Huusi vielä perään, niin että naapuritkin kuulivat,; "Lähden kans panemaan". Miestä ei näkynyt moneen päivään. Mitä luulette, säilyikö sali.intoni. Ei.
Mutta älä vain sano, että liittosi tuon miehen kanssa säilyi? Eihän....
Lieneekö niin että miehelläsi on etninen tausta ja siksi "hieman" erilainen käsitys normaalista arjesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käy kyllä itsekkin salilla ja on hyvässä kunnossa, eli tuskin on sellaisesta epävarmuudesta kyse..
Nyt kun aloin miettimään niin mulla on vuosien aikana kaverit hävinnyt ympäriltä ja nyt vuosi sitten paras kaveri lopetti yhteydenpidon täysin yllättäen, eikä vastaa viesteihin tai puheluihin. Facebookin mukaan elää ihan normaalia elämää. Olen ihmettellyt tätä miehelleni ja hän on ollut jotenkin outo ja kun sanon pitäiskö vielä yrittää soittaa ym. Niin hän on vain " älä nyt enää soittele" "anna olla kun kerran tuolleen teki sulle" jne
Mun eksä skitsosi siitä, että aloin käydä salilla. Kyseessä nyt vaan sattui olemaan rakas harrastukseni, joka oli ollut sen muutaman seurusteluvuotemme tauolla. Sanoin, että hän on erittäin tervetullut mukaani, mutta se ei tietenkään kelvannut.
Hän katkoi välini erääseen ihmiseen keittämällä sellaisen uskomattoman sopan (soitteli sinne ja puhui yhtä ja minulle taas väitti toisen ihmisen häiriköivän häntä jne.), että välimme katkesivat. Lisäksi yksi ystävä katosi mysteerisesti ja toinen puolituttu kertoi eksän lähettäneen hänelle viestiä, jossa häntä oli lähestytty meidän "suhteestamme" siis minun ja tämän puolitutun. Eli pidän erittäin todennäköisenä, että miehesi on härveltänyt välinne katki. Älä sano miehellesi mitään ja hänen kuulemattaan ja tietämättään selvitä asia ystäväsi kanssa. Miehesi on voinut myös väittää ystävällesi, että olet haukkunut häntä tms. eli vastaanotto voi olla jäätävä.
En kyllä ikinä uskoisi, että mieheni olisi välimme katkaissut, mutta tulinpa nyt tätäkin ajatelleeksi..
Niin tai näin, ota ihmeessä yhteyttä ystävääsi. Minulla on ollut tapana kadota silloin, kun itsellä on tosi vaikeaa eli voi olla, että ystäväsi tarvitsee sinua eniten juuri nyt. Tai sitten miehesi on mestaroinut asiaa (nuo kommentit ovat erikoisia) tai sitten ystäväsi on vaan feidannut ja saat asialle selvyyden.
Ukkosi ei kestä sitä että näet salilla vähän timmimpää vartaloa kuin kotona. Mene naistensalille niin ratkeaa sekin ongelma. En tosin tuollaista kakaraa miehenäni jaksaisi katsella...Ero tulis.