Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluimmat/oudoimmat tavarat joita sinulta on takavarikoitu.

Vierailija
25.11.2016 |

Minulta on lentokentällä viety pinsetit, vesipullo (tyhjä) ja rannekoru jossa oli "piikikkäitä" kristalleja. Kaikkein paras oli kun lensin Espanjasta Suomeen ja miespuoliset virkailijat Espanjan päässä ei millään saaneet päätettyä mikä esine oli käsimatkatavaroihin jäänyt ripsentaivutin. Lopulta päätyivät siihen tulokseen että semmoisen kanssa ei voi lentää ja ottivat pois.

Koulussa takavarikoitiin tamagotchi, avaimenperässä ollut minikorttipakka, rubiikinkuutio ja liikuntapaitani joka oli t-paita jossa oli Lassi & Leevi -sarjakuvan Lassi joka oli kirjoittanut liitutaululle vihaavansa koulua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakurkku käsimatkatavaroista lentokentällä (oli pussissa, ei purkissa nesteessä). Liikaa nestettä :D

Vierailija
2/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin letitetyistä nauhoista helmet ala-asteella, opettajan mukaan näyttivät liikaa karkilta ja voisi tulla epäselvyyttä siitä, ettei koulussa saa syödä karkkia (ihan kuin hiuksiani söisin mielellään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsetit:) Poika reissasi lentäen Saksaan reppuun unohtuneet sakset mukanaan. Tulomatkalla jäi niistä kiinni turvatarkastuksessa, mutta kun olivat Espoon kaupungin omaisuutta (luki saksissa isolla, ja virkailija kysyi mitä tuossa lukee, poika tulkkasi) sai pitää... toi on muuten hyvä toi Lassi & Leevi juttu, mä teen lapsille aina lukujärjestyksen omalle seinälle ja siinä on vakiokuvana just toi kuva. 

Vierailija
4/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole varmaan ikinä takavarikoitu yhtään mitään.

N44

Vierailija
5/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kalastusliivistä, joka on samalla pelastusliivi ns. paukkuliivi, vietiin se pieni kaasusäiliö. Olin tarkistanut Finavialta aiemmin, että se on sallittu, mutta oli viety matkalaukusta. Yritin kysellä sen perään myöhemmin, mutta en saanut takaisin. Liiviin ei saanut hankittua uutta patruunaa matkakohteessa 3 viikon kalastusmatkalla (öinen jokikalastus oli syynä liiviin). 

Lpaseni taskulamppu oli kuulemma liian vaaralllinen koneeseen otettavaksi, mutta tajusin pyytää ottamaan pois patterit, jonka jälkeen sai ottaa mukaan. Ostin uudet patterit turvatarkastuksen jälkeen.

Vierailija
6/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vietiin kanssa Lassi ja Leevi -paita! Siinä oli Lassi kirjoittaut taululle "Rakastan kolua ... kun se on KIINNI!"

Ala-aste.

Vierailija
7/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkku käsimatkatavaroista lentokentällä (oli pussissa, ei purkissa nesteessä). Liikaa nestettä :D

Uskomaton. :D

Vierailija
8/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauskirje. Oltiin 10v ja takanani tunnilla istuva poika sujautti mulle kirjeen. Opettaja otti kirjeen ja luki sen ääneen luokan edessä. Siihen loppu se rakkaus jo ennen kun kunnolla alkokaan:)

Vierailija
9/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vesipullo takavarikoitiin festareilla. En kyllä asiasta suuttunut sillä tiesin säännöistä.

Vierailija
10/25 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole takavarikoitu mitään, mutta olenkin vähän ylitarkka...

Mutta, matkatovereilta vietiin pari esinettä (terkkuja tutuille ☺️). Toinen menetti hillopurkin, oli miettinyt hotellilla pistääkö käsimatkatavaroihin vai ruumaan. Pelkäsi hajoavan ruumassa, joten käsimatkatavaroihin meni, ja poistettiin turvatarkastuksessa. Toinen taas oli ostanut pari sytkäriä kavereille tuliaisiksi, ja ajatteli, että kun Helsinki-Vantaalla oli saanut mukaansa (tupakoi), niin tälläkin kentällä sai. No ei saanut edes käsimatkatavaroissa tai takin taskussa.

Vierailija
11/25 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla Kyprokselle, Helsinki- Vantaalla, turvatarkastus ihmetteli miksi maakunnasta olevalla pikkulapsiperheen av- mammalla on käsilaukussaan auton rengasrauta. Ja miksi se yrittää sen kanssa koneeseen. Nolona selitin jotain tyyliin täysi unohdus ja piti jättää pois mutten ollut tarkastanut kassia kotoa lähtiessä. Näki naamasta ihmettely, että pohjalaismammoilla on vissiin normisettiä kulkea rengasrauta kassissa😀

Vierailija
12/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tässä oli hyvä ketju aloillaan! Jatkoa?

Vierailija
13/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei ole koskaan takavarikoitu mitään. Taidan olla tylsä.

Vierailija
14/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin monen välilaskun kautta maailmalta ja jäin päiväksi Tukholmaan. Kaikki syynättiin perusteellisesti (pistokoe tms?) ja ottivat pois kolme samettista hiusdonitsia ilman selityksiä. En jaksanut niistä vääntää väsymykseltäni vaan häivyin hotelliin nukkumaan. Myöhemmin olen kyllä miettinyt pääni puhki, että miksi...? Ruotsin tullilla ponnaripäivät tms?

Vierailija
15/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ex-tempore menossa  portaita pitkin Eiffel-torniin vessaan, kun minulta takavarikoitiin turvatarkastuksessa vaarallinen Coca-Cola-tölkki. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
16/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 70-luvulla äiti ja isä ei olleet kotona. Olivat jättäneet mulle ja siskolle pelikortit ja meillä oli kaverikin kylässä. Mummu sitten paukkasi sisään ja kauhistui "Penikoilla pelikortit! Oottakaahan kun äitinne ja isänne saa kuulla!" Niin lähti kortit. Äiti ja isä ei voineet moittia, koska olivat itse ne meille antaneet.

Vierailija
17/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa pelikortit. Kuulemma pasianssin pelaaminen muistutti liikaa uhkapeliä.

Vierailija
18/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koukussa pelikortit. Kuulemma pasianssin pelaaminen muistutti liikaa uhkapeliä.

Tarkoitin tietysti koulussa.

Mun oli vaikea ymmärtää tilanteen pahuutta, kun kotona olimme pelanneet äidin ja isän kanssa mm tikkiä, tuppea ja pokeria.

Vierailija
19/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munchenissa veivät lentoasemalla 80% rommipullon. Urputin periaatteesta aikani, koska mielestäni tällaiset alkoholiratsiat kuuluvat Suomen päähän, mutta ei auttanut. On kuulemma teoriassa paloanrkaa ainetta.

Vierailija
20/25 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

japskilainen viisaudenkivi. Sinne jäi tulliin...