Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitaja, nautitko työstäsi?

Vierailija
25.11.2016 |

Missä olet töissä? Hyvät ja huonot puolet? Minkälainen ihminen olet?

T. Eräs joka miettii kouluttautumista terkkariksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon ehdi terkkarit työpäivän aikana vauvailla :D Paitsi ehkä äitiyslomalla olevat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole th, mutta tällainen näkökulma tulee mieleen: th ei tee juuri koskaan vuorotyötä. Tämä on hyvä juttu elämän aikatauluttamisen kannalta: virka-aikaan tehtävä työ on esim. perheen kannalta helpompi. Mutta toisaalta, th ei saa myöskään niitä lisiä, joita vuorotyöstä saa, joten palkka voi olla jopa pienempi kuin sh:n.

Vierailija
4/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt paikalla?

Vierailija
5/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen neuvolatyössä ja tykkään siitä todella paljon. Itse pidän juuri siitä että työaika on säännöllinen ja viikonloput aina vapaat, sopii perheelliselle paremmin. Ja viihdyn ihmisten parissa, varsinkin lasten.

Vierailija
6/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko itsenäistä päivätyötä. Palkka ok. Lähinnä ohjaavaa työtä,mutta sopivasti myös toimintaa. Ihmisläheistä. Kuuntelutaito ja empatiakyky tärkeitä. Pidän työstäni. Työskentelen pikkukaupungissa.

Vierailija
7/7 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen neuvolaterkka täällä. Tykkään työn sisällöstä, neuvolatyö on tosi antoisaa. Miinuspuolia työssä on kuitenkin paljon, minkä vuoksi harkitsen vaihtoa muualle. Päivät ovat pitkiä (ruokatauko ei kuulu työaikaan, ensi vuonna työaika pitenee entisestään) ja kiire kova. Palkka (2362€) ei ole kovin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi