Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailkaa ulkonäköanne, kasvoja eritoten.

Vierailija
24.11.2016 |

Hiukset tummahkot, silmät siniset, nenä suora, suu tasaparinen, iho hiukan vaaleaa tummempi ja muutama pisama.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi, kun minut kerran jo haukuttiin lyttyyn täällä av:lla.

Vierailija
2/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenä keskellä naaamaa on joo. (o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tihrusilmät aika kaukana toisistaan, leveähkö nenä, ohuet huulet (mutristan niitä koko ajan, jotta näyttäisivät paksummilta). Kulmakarvoja ei juuri ole, piirrän ne. Ohuet mustaksi värjätyt hiukset roikkuu päätä myöten. En ole järin upea ilmestys. On mulla sentään isot tissit ja olen ottanut täyteaineita ja botoxia.

Vierailija
4/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaksi värjätyt hiukset, ei pyöreäkasvoinen vaan suoraansanottuna neliökasvoinen. Leukaa ei ole, menee suoraan siitäkohtaa ja toista näin leveetä saa etsiä, eikä löydä sittenkään. Kuitenkin muutoin sopusuhtaiset kasvot. Suora nenä tai juutalaisnenä kuten siskoni sanoi :-) normaali vartalo, leveä lantio ja kapeahko vyörtärö. Lyhyehköt jalat ja pitkä selkä.

Vierailija
5/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidonvaalea iho, kasvojen muoto jotain sydämen ja pyöreän väliltä. Silmät turkoosin väriset, keskitummat ripset. Nenä suht suora pientä "kyhmyä" lukuunottamatta jonka olen perinyt puolalaisilta juuriltani. Huulet pienet mutta sopivan täyteläiset ja väriltään vaaleanpunaiset. Muutama pisama jos katsoo tarkkaan ja läheltä.

Pari näppyä ja punaista arpea aknen vuoksi jonka olen saanut kuitenkin suht kuriin e-pillereillä.

Vierailija
6/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidonvaalea iho, kasvojen muoto jotain sydämen ja pyöreän väliltä. Silmät turkoosin väriset, keskitummat ripset. Nenä suht suora pientä "kyhmyä" lukuunottamatta jonka olen perinyt puolalaisilta juuriltani. Huulet pienet mutta sopivan täyteläiset ja väriltään vaaleanpunaiset. Muutama pisama jos katsoo tarkkaan ja läheltä.

Pari näppyä ja punaista arpea aknen vuoksi jonka olen saanut kuitenkin suht kuriin e-pillereillä.

Lisään vielä, että olen 178cm ja minulla on todella pitkät hennalla kuparinpunaisiksi värjätyt hiukset.

Vierailija
7/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummaksi värjätyt hiukset, ei pyöreäkasvoinen vaan suoraansanottuna neliökasvoinen. Leukaa ei ole, menee suoraan siitäkohtaa ja toista näin leveetä saa etsiä, eikä löydä sittenkään. Kuitenkin muutoin sopusuhtaiset kasvot. Suora nenä tai juutalaisnenä kuten siskoni sanoi :-) normaali vartalo, leveä lantio ja kapeahko vyörtärö. Lyhyehköt jalat ja pitkä selkä.

Juutalaisnena minullakin eli suora. Muutaman kerran juutalaiseksi luultukin. Hiukset hartiapituiset, suorat, monivarisen vaaleat. Silmat suuret ja harmaanvihreat. Pyoreat posket, pullea alahuuli ja pieni leuka. Nailla mennaan.

Vierailija
8/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaisnena minullakin eli suora. Muutaman kerran juutalaiseksi luultukin. Hiukset hartiapituiset, suorat, monivarisen vaaleat. Silmat suuret ja harmaanvihreat. Pyoreat posket, pullea alahuuli ja pieni leuka. Nailla mennaan.

Eikös just monilla juutalaisilla ole kaikkea muuta kuin suora nenä. Kamalia kyömyjä ja kyhmyjä sekä valtavan isoja neniä.

Vierailija
9/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään deittipalsta.

Vierailija
10/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös just monilla juutalaisilla ole kaikkea muuta kuin suora nenä. Kamalia kyömyjä ja kyhmyjä sekä valtavan isoja neniä.

Ihan on viivotinsuora, mutku ma nauran, se menee mutkalle eli kyomyyn. Ei se oo iso muttei pienikaan.

Vierailija
11/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat kasvot, pitkä ripset ja siniset silmät, hyväkuntoiset luonnonblondit hiukset, hieman finniarpia ja punaisuutta/ihonvärin epätasaisuutta, normaalikokoinen nenä, vähän pisamia.

Hoikka kroppa, mitä tuo maha joskus tuppaa pömpöttään ruokasatsin jälkeen :D

Vierailija
12/19 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sitä kuvailisi. Ovaalit kasvot, vihreät silmät, tummat, hieman kiharat hiukset, vaalea iho, korkeat poskipäät ja täyteläiset huulet+pieni kuoppa leuassa.  

Vierailija
13/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovaalit/timantinmuotoiset kasvot, korkeat poskipäät, pieni suu: ohut ylähuuli ja täyteläinen alahuuli, suuret, tummanruskeat silmät, pitkät tummat ripset, kaarevat tummat paksuhkot kulmat, keskikokoinen nykerönenä, kalpea, pisamainen iho, pitkä luonnonvaalea tukka, tummat silmänaluset. Kroppa hoikka mutta kurvikas, lyhyt ja pieni olen. 

Vierailija
14/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan peilin esiin. 

Soikeat kasvot

Vihreät isot silmät

Punainen suu

Todella vaalea iho

Pisamia

Punaiset posket

Mustat kulmakarvat ja tuuheat ripset

Maantieharmaat luonnonkiharat hiukset

Kyömynenä

185cm pitkä

Isot tissit ja perse 

Ylipainoa 10kg

Vierailija
15/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tihrusilmät aika kaukana toisistaan, leveähkö nenä, ohuet huulet (mutristan niitä koko ajan, jotta näyttäisivät paksummilta). Kulmakarvoja ei juuri ole, piirrän ne. Ohuet mustaksi värjätyt hiukset roikkuu päätä myöten. En ole järin upea ilmestys. On mulla sentään isot tissit ja olen ottanut täyteaineita ja botoxia.

Oletko P?!

Vierailija
16/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät vihertävän harmaat (=harmaat), kulmat korkeat, poskipäät korkeat, nenä aikas suora, huulet ainakin omasta mielestäni kauniin muotoiset ja "täydellisin" piirteeni, iho kalkkilaivan kapteeni, vähän pisamia, luomia, mm. keskellä poskea, tukka paksu, ruskea, takkuinen ja paskainen.

Vierailija
17/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat silmät. Pitkä, neliönmuotoinen naama. Pitkä otsa.

Vierailija
18/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on pitkä. Posket lommolla, vaikka olen ylipainoinen. Karmea kaksoisleuka. Finnejä. Arpia. Violetit silmänalukset. Nenä muistuttaa penistä. Huulet ohuet ja lähes värittömät. Iho läpikuultava, joten siniset verisuonet näkyvät sieltä täältä. Kulmakarvat ovat rehottavat karvamadot, koska en jaksa nyppiä. Ripsiä ei juurikaan ole.

Vierailija
19/19 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän