Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa henkilölle että hän haisee?

Vierailija
24.11.2016 |

Joudun olemaan viikottain tekemisissä miehen kanssa joka haisee järkyttävälle. Haju on yhdistelmä ummehtunutta tupakkaa, vanhaa viinaa, hikeä, likaa. Ei varmaan koskaan peseydy tai pese vaatteitaan. Saan aina migreenin jos hän tulee lähelleni. En oikein tiedä voiko tuosta hajusta sanoa mitenkään? Vai yritänkö vaan vältellä häntä? Paikassa jossa olemme on hajuste kielto yhden hajusteherkän vuoksi. Kuitenkin on kohtuutonta että yksi sitten haisee kaamealta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kahden kesken hienovaraisesti.

Vierailija
22/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta taksaa niin karsiutuu rantojen miehet. Vai onko jo tapissa?

Harrastukseni ei ole huoraus vaikka sinulla olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiedan tunteen! Yhden tutun (muuten ihan siistin) miehen hengitys haisee kammottavalle.

Enemmän vihjeitä miehestä?

Vierailija
24/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pyykkipoika nenääsi 😊

Vierailija
25/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten olin karmealle haisevan työkaveri. Alkoholista ei johtunut, hien haju oli pistävä, kuitenkin hiukset olivat aina kiiltävän puhtaat. Kyseessä keski-ikäinen hieman tukeva nainen.

Vierailija
26/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiedan tunteen! Yhden tutun (muuten ihan siistin) miehen hengitys haisee kammottavalle. Toinen on samaa sarjaa taman tuttusi kanssa. Miten niille voi sanoa, ei mitenkaan?!

Entinen duunikaverini, noin 150-kiloinen nainen, haisi myos. Jopa pomo hanelle huomautti. Nainen oli silma kirkkaana sanonut kayvansa joka ilta saunassa. Saattoi kaydakin, mutta istui siella vaatteet paalla (hanella oli aina sama vihrea college ja mustat housut duunissa).

Hengityksen haju voi johtua ihan siitä, että hlö ei juo nestettä tai syö tarpeeksi, suu alkaa haiskahtaa kuivuessaan.  Tai saattaa olla tulehdus suussa.

Vierailija
27/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiedan tunteen! Yhden tutun (muuten ihan siistin) miehen hengitys haisee kammottavalle.

Enemmän vihjeitä miehestä?

Naimisissa, asuu talvet etelassa, hyva ammatti.

Vierailija
28/33 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran huvikseni kuukauden käymättä suihkussa ja kysyin kokeilun lopussa, huomasiko työkaverit mitään erikoista hajua. Eivät edes hiusten rasvoittumista huomanneet. Ensi kerralla 3 kk.

Vierailija
29/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia vuosia sitten olin karmealle haisevan työkaveri. Alkoholista ei johtunut, hien haju oli pistävä, kuitenkin hiukset olivat aina kiiltävän puhtaat. Kyseessä keski-ikäinen hieman tukeva nainen.

Jotkut kärsivät liikahikoilusta, eikä siinä auta vaikka vaihtaisi paidan useamman kerran päivässä. Itselläni oli tätä ongelmaa, mutta nyt se on ainakin merkittävästi vähentynyt. En tiedä onko johtunut laihtumisesta (en ollut tuolloinkaan ylipainoinen) vai siitä, että olen alkanut käyttämään enemmän vaatetta, joten olen tavallaan tottunut lämpimämpään, joten minulle ei tule enää niin helposti kuuma. Kylmä tulee nykyään helposti. 

Vierailija
30/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yks tuttu mies ollu pari kertaa yötä. Ihan siisti ihminen ja käy suihkussakin päivittäin, mutta joku paha haju hällä on. Nukkui sohvalla, niin sohvassa oli se paha haju pari viikkoa. Pyyhin kostealla ja imuroin ja niin vain haju pysyi aikansa.

Ei pese pers.ettään.

31/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti haisee vaikka kuinka peseytyisi. Kai se on ne kuonat kun tunkee ihon läpi. Mun eksä haisee aina, vaikka taatusti peseytyy about päivittäin ja saippuoi ym. Se on se viina.

Vierailija
32/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla erittäin paha akne ja eri puolilla kehoa paiseita jotka valuvat mätää. Niissä on asianmukaiset taitokset ja pahimmillaan dreenit. Hajuhaittaan en voi silti vaikuttaa. Peseysyn huolellisesti ja syön aika-ajoin Roaccutan kuurin jolloin hetken voi olla paiseeton iho. Tämä on sukuvika eli periytynyt minulle. Hoitoa  tähän ei ole.

Vierailija
33/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla erittäin paha akne ja eri puolilla kehoa paiseita jotka valuvat mätää. Niissä on asianmukaiset taitokset ja pahimmillaan dreenit. Hajuhaittaan en voi silti vaikuttaa. Peseysyn huolellisesti ja syön aika-ajoin Roaccutan kuurin jolloin hetken voi olla paiseeton iho. Tämä on sukuvika eli periytynyt minulle. Hoitoa  tähän ei ole.

Niin ja tosiaan asia ei näy yleensä päälle. Minulla ei ole finnejä nimeksikään vaan mustapäitä ja paiseita jotka useimmiten kehossa esim. nivusissa, pakaroissa, selässä yms. Kasvot eivät ole siis finnien peitossa vaan ihan hyväkuntoiset.