Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, jonka kihla/vihkisormus roikkuu kaulakorussa?

Vierailija
24.11.2016 |

Törmäsin jokin aika sitten työkuvioissa flirttailevaan, juttuja kertovaan, pelimieheltä vaikuttaneeseen mieheen (alle 30 v) ja googlasin hänet. Facesta löytyi mm. paidattomia kuvia, kuvia kisoista (hän treenaa tavoitteellisesti). Ei minkäänlaista mainintaa siviilisäädystä. Kasvotusten jutellessa sivulauseessa mainitsi vaimonsa ja huomasin sormuksen roikkuvan kaulakorussa nimettömän sijaan. Itselle tuli sellainen olo, ettei mies halua kuuluttaa olevansa naimisissa ja mielenkiintoni miestä kohtaan meni tuossa vaimon kohdalla. :D Mitä tuumisit, jos tapaisit tällaisen miehen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako tähän mieheen törmäsit?

Vierailija
2/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on lihonut tai turvonnut siitä kun on sormuksen hankkinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski

Vierailija
4/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee mieleen sinkkiksen carrie, eiks se tehny just noin kihlasormuksen kans?

Vierailija
5/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että on lihonut tai turvonnut siitä kun on sormuksen hankkinut.

Sama. Tai työskentelee alalla, missä sormusta ei suositella pidettäväksi tms.

Vierailija
6/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatessa tai raskaissa töissä ei voi pitää sormuksia, menevät soikeaksi ja hankaavat käden hajalle. Ei siinä mitään kummallista ole.

Vierailija
7/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sormuksen pito on ihan oman mielen ja sen, mitä toisen puolen kanssa on sovittu, mukaista.

Vierailija
8/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruumiillisen työn duunari jolla sormuksen käyttä sormessa voisi vahingon sattuessa repiä nahan tai koko sormen irti.

Vierailija
9/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onkohan se tehnyt läksyt?

Vierailija
10/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että työ tai harrastus sellaisia, että köytännön syistä parempi pitää kaulassa, jos pitäisi olla koko ajan pois ottamassa ja mahdollisesti hukkaamassa. Itse unohdan usein laittaa sormuksen takaisin töiden jälkeen, ja oon miettinyt kaulaan laittamista. Jos syy ei tuossa,niin ajattelisin myös yllä olevan tavoin, että ei ole enää sopiva sormeen.

Vierailija
11/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo

Vierailija
12/12 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää sormusta ketjussa kaulassa. On töissä vaaraksi, enkä haluaisikaan että pitää sormessa. Eksä piti sormessa siihen asti, että kihlasormuksen takia käsi jäi töissä kiinni koneeseen ja halki meni koko nimetön. Pelkästä sormuksesta en vetäisi johtopäätöksiä, flirttailu ja somekuviot sitten erikseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi