Naisvihani
En ole koskaan elämäni aikana pitänyt ketään tyttöä kädestä kiinni, saati koskaan käynyt edes treffeillä tai ollut missään intiimissä kosketuksissa. Ainoat jotka ovat huomioineet, ovat isot lihavat justiina tyyppiset naiset, mutta mua ne ei taas kiinnosta eikä viehätä. Torjutuksi on tultu aina, vaikka nainen itse olisikin aivan tavallisen näköinen ja normaalivartaloinen. Vielä viisi vuotta sitten en ollut katkera, mutta nyt olen. Kuulin erään pakit antaneen naisen kuolleen syöpään 25-vuotiaana. Ensimmäinen ajatukseni oli "hyvä, siitäs sait". Luonnollisesti syvä katkeruus ja viha on alkanut nostaa päätään. Olen myös katkera ja vihainen minua komeammille miehille, mutta heitä kohtaan kuitenkin olen asiallisempi. Tosin uutinen Peltsi Peltolan down-lapsesta sai aikaan samanlaisen reaktion. Siitäs sait. Vielä viisi vuotta sitten olin empaattisempi, nyt puhkun lähinnä syvää katkeruutta ja vihaa. Iltalehden uutisiin en kuitenkaan halua päätyä, opiskelen kuitenkin hyvään ammattiin, jossa työvoimapula ja suht hyvä palkka.
M30.
Kommentit (17)
Kiitos nauruista. Kun muutkin ovat saaneet treenata naurulihaksiaan, ilmoittakaa asiattomaksi tämä sonta.
Älä haudo vihaa. Maailma ei sillä parane.
Ja kerroit meille koska? En minäkään ole koskaan edes pitänyt miestä kädessä, mutta eipä se miesten vika ole.
Eräs henkilö neuvoi minua että kannattaa sanoa ääneen jos on kateellinen jostain. Se vähentää katkeruutta ja vihaa. Itse kun olen kokeillut, ei tule lähellekkään niin katkeraa ja vihaista oloa toista kohtaan.
Suosittelen terapiaa ja pahoittelen luotaantyöntävää olemustasi.
Harmi, että sinä olet naisille ns. justiina eli torjuttava yksilö.
Minä en pidä rumista miehistä, joten elän yksin. En syytä miehiä, koska mitä he perimälleen voivat.
Miksi sulla ei tule mieleen pohtia, mitä sun taustassa on sellaista, mikä tuon kaiken selittää? Vai etkö jaksa vihassasi vaivautua?
Nykyisin on varmaan selvä, että vihaisuutesi näkyy ja pelottaa muita.
Miten sinusta on tullut noin katkera ainutkertaista elämääsi kohtaan? Suosittelen lämpimästi hakeutumista mielenterveyspalvelujen piiriin.
Onko mielestäsi torjumillasi justiinoilla syytä miesvihaan?
Mitä jos mä sanoisin sulle, et sulla on oikeus sun omiin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
He saisivat laihduttaa. Itsekään en ole lihava, vaan normaalipainoinen ja lihastakin jonkin verran.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He saisivat laihduttaa. Itsekään en ole lihava, vaan normaalipainoinen ja lihastakin jonkin verran.
Ap.
Silti sinua ei haluta. Siihen on varmasti jokin syy. Suosittelen, että juttelet ammattiauttajan kanssa, jos kukaan sinut tunteva ei osaa kertoa sinulle syytä. Tilanne voi muuttua paremmaksi.
Viha on oma valinta. Se haittaa eniten itseäsi. Muutos onnistuu mutta sitä varten sinun pitää haluta sitä. Monet psykologit on ihan täysijärkisiä, ja opiskelijana sinulla pitäisi olla oikeus päästä sellaisen juttusille.
Voit toki myös rypeä vihassasi lopun ikääsi jos haluat. Mutta sinun ei ole pakko. Elämä on valintoja, kaikkien ei tarvitse olla huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Jos he laihduttaisivat, he eivät olisi enää sen jälkeen kiinnostuneita sinusta.
Siinäpä vaan vihaat. Maailman naiset eivät itke silmiä päästään sen vuoksi. Seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Just. Ja sulla on joku päävika joka pitäisi korjata terapiassa. Joko oot tilaamassa aikaa siellä?
Ota joku lähihoitaja.