Onko tuijottava nainen vihainen vai kiinnostunut?
Hitto ku ei ota yhdestä naisesta selvää mitä se mua katselee. Tavataan n. kerran päivässä ja hänen katseensa kiinnittyy minuun epätavallisen usein. Onko se kiinnostusta vai vihaa? Ilme on neutraali
S
L
, siitä ei voi päätellä mitään.
Kommentit (18)
Taitaa olla ainoastaan yksinkertainen. Karta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ainoastaan yksinkertainen. Karta.
Millä tavalla yksinkertainen?
Eikä haittasi vaikka olisikin, niinhän mäki oon.
Millainen tilanne on, jossa tapaatte? Kaupan kassa, yhteinen opintoryhmä, koirapuisto vai mikä? Minkä ikäisiä olette? Esim. jos olet itse 5-kymppinen setämies ja kassalla työskentelevä nuori naismyyjä katsoo sinua kun kaivat maksukorttia esiin, niin tuskin on kiinnostunut. Tilanteen konteksti siis vaikuttaa tulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tilanne on, jossa tapaatte? Kaupan kassa, yhteinen opintoryhmä, koirapuisto vai mikä? Minkä ikäisiä olette? Esim. jos olet itse 5-kymppinen setämies ja kassalla työskentelevä nuori naismyyjä katsoo sinua kun kaivat maksukorttia esiin, niin tuskin on kiinnostunut. Tilanteen konteksti siis vaikuttaa tulkintaan.
En tiiä paljonko kehtaan paljastaa nyt, mutta siis epätavallisissa yhteyksissä tuota tapahtuu (kaukana siis mainitsemastasi esimerkistä). Me ollaan liki samanikäisiä
Kalansilmä katse vai ?
Ilosta kirkaat lyhdyt ?
Kysy tai sano sille jotain, se että miten hän reagoi tai vastaa niin voit päätellä jotain
Se on aineissa tai muuten vaan höntti
Vierailija kirjoitti:
Se on aineissa tai muuten vaan höntti
Se on kyllä ihan järjissään.
Mä tuijotan erästä vihaamaani miestä julkeasti suoraan silmiin neutraalilla ilmeellä osoittaakseni etten pelkää häntä enkä pidä hänestä. Ihastustani tuijotan silmät tuikkien ja hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ärsyttävä.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ärsyttävä.
?
Enimmäkseen vaaraton.
Ooi