Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö meikkivoiteen olla oikeasti yhtä vaalea kuin kaulan ihon?

Vierailija
24.11.2016 |

Minulla kaulan iho on ainakin paljon vaaleampi kuin kasvojen iho. Pitääkö siis laittaa valkoinen meikki naamaan ja näyttää kalkkilaivan kapteenilta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä meikkivoiteen sävyn valintaan apua niiltä kosmetiikkaosaston myyjiltä, AP.

Mutta tottahan se on, että noin neuvotaan tekemään, koska se vasta hullunkuriselta näyttääkin, jos naamalla on selkeästi muuta kroppaa tummempi "naamari". 

Vierailija
2/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/5ZgXhhE.jpg

Ei tartte, tämä on ihan tarpeeksi hyvä luukki av-mammalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jos haluat maskeerata kasvoillesi pellemäisen naamarin. :)

Vierailija
4/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuolleelta jos mätsään värin kaulaan. Jos ottaa yhden sävyn tummempaan suuntaan ja häivyttää hyvin, ei eroa oikeastaan kaulalla huomaa

Vierailija
5/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se vasta tyhmältä näyttääkin, kun naama maalataan neljä sävyä kaulaa tummemmaksi. 😂

Vierailija
6/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvojen iho vaaleampi kuin kaulan. Käytän kasvojen väristä meikkivoidetta.

Vierailija
7/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kuolleelta jos mätsään värin kaulaan. Jos ottaa yhden sävyn tummempaan suuntaan ja häivyttää hyvin, ei eroa oikeastaan kaulalla huomaa

Kyllä sen vaan huomaa ja normaaleilla meikeillä ei ole mahdollista näyttää "kuolleelta" ellet käytä gooteille tarkoitettuja paperinvalkoista kasvomaalia.

Vierailija
8/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sekään ole hyvä look jos meikkivoide on monta sävyä kasvojen oikeaa väriä vaaleampi.

Vierailija
9/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta lainkaan kun en tarvitse, mutta mulla on kasvot monta astetta tummemmat kuin kaula. Vielä suurempi ero on kesällä.

Vierailija
10/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että pitäisi testata leukapieleen (? jawline) niin näkee ettei ole liian tumma kaulaa vasten eikä liian vaalea kasvojen iholle.

Vierailija
11/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin suomalaisille tuputetaan aivan liian vaaleita, tai oikeammin valkoisia, meikkivoidesävyjä. Usein esimerkiksi naistenlehdissäkin näkee jossain muuttumisleikissä kuinka Raili Hulkkonen nro. 2 on meikannut jonkun naisen valkoiseksi. Ja en missään vaiheessa sanonut laittavani jotain tummanruskeaa meikkivoidetta naamaani, säälittävät piruilijat. 🙄 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi