Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano rehellisesti, ärsyttääkö sinua töissä itseäsi nuoremmat, tehokkaammat ja energisemmät työtoverit?

Vierailija
24.11.2016 |

You know, sellaiset jotka istuvat tiimipalavereissa yltiöpositiivisina selkä suorana ja kommentoivat innokkaasti pomolle esillä olevia kehittämisehdotuksia, joihin heillä tietysti on esittää edelleenkin parannusehdotuksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ärsyttää ne vanhat tyypit, joiden mielestä mitään uudenlaista liiketoimintaa ei saa kehittää, koska se ei ollut heidän idea ja muutenkin sellaiset on stnasta.

Vierailija
2/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri ärsytä. Ei se vöyhöttäminen ole mun juttu kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen itsekin ollut sellainen enkä kaipaa sitä aikaa enää takaisin. Kauhea miellyttämisen halu ja käsitys että pitää suorittaa hulluna että on oikeus elää, on mennyttä aikaa ja hyvä niin. Sekä nuoria tehopakkauksia että vanhempia hillitsijöitä tarvitaan.

Vierailija
4/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikassa ei taida olla tuollaisia.

Vierailija
5/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mukavaa, että nuoriso on reipasta ja pirteää. Se ärsyttää, jos luulevat tietävänsä/osaavansa enemmän kuin oikeasti tietävät/osaavat, mutta kokemus kasvaa tehdessä. Tämä ei tosin ole pelkästään nuorten ongelma.

Vierailija
6/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää pitkään talossa olleet jäärät, jotka kädet puuskassa tietävät kaiken paremmin ja ovat naama norsun vitulla joka uudistuksesta. Sellaiset pölypallerot pitäisi oitis imuroida pois nurkista.

7/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida meillä ainakaan nuori ikä, energisyys ja tehokkuus kuulua samaan pakettiin.

Vierailija
8/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mukavaa, että nuoriso on reipasta ja pirteää. Se ärsyttää, jos luulevat tietävänsä/osaavansa enemmän kuin oikeasti tietävät/osaavat, mutta kokemus kasvaa tehdessä. Tämä ei tosin ole pelkästään nuorten ongelma.

Kyllähän sieltä välillä tulee sellasia ehdotuksia että pistää miettimään mahtavatko ne ressukat edes tietää missä firmassa ovat töissä. Mutta pomot tykkää, kun alaiset ei esitä liian vaikeita kysymyksiä.

Hyvässä firmassa on nuoria ja vanhoja työntekijöitä, ja he oppivat toinen toisiltaan.

Vierailija
9/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta sitten oli työyhteisössä sellainen nuori, jolle ei oikein löytynyt sopivaa hommaa.

Sitten se keksi lähettää esimiehelle joka aamu sähköpostin jossa kertoi mitä aikoo tänään tehdä. Samalla se lähetti kopin noin kahdellekymmenelle muulle.

Lopputulos. Esimies alkoi pitää tätä henkilöä aktiivisena ja taitavana. Ja kehui että olet paikkasi löytänyt. Tämä tapahtui siis 90-luvun raaimpina hetkinä.

Vierailija
10/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole sellaisia joten eipä ärsytä.

flegmaattinen toimistorotta

Vierailija
11/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä onnex niitä ole. Nää nuoret sairaanhoitajattaret viihtyy mielummin kahvilla tai juoruamassa seuraavaa potilasta odotellessa.

Vierailija
12/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei missään tapauksessa ärsytä nuoret ja tehokkaat ja innokkaat ja yritteliäät työntekijät.

Eniten mua ärsyttää nämä nuoret kollegat, jotka ei uskalla mitään, jotka ei ota itse selvää mistään, jotka on sitä mieltä että kuuden vuoden lääkiksen jälkeen he ei osaa yhtään mitään ilman että seniori on suurin piirtein vieressä neuvomassa miten kynää pidetään kädessä ja miten potilaalle sanotaan päivää.

Hyvä erikoistuva lääkäri helpottaa työyhteisön työtaakkaa ja auttaa potilaita. Tämmöinen perässä vanuva onneton syö aivan hirveästi seniorilääkärin aikaa ja energiaa ja itse asiassa haittaa potilaitakin - kun ei itse osaa niitä auttaa ja seniorinkin aika menee sen vauvalääkärin paapomiseen.

terveisin kypsähtänyt erikoislääkäri.

p.s. sama koskee varmaan hoitajiakin. Tosin kun en ole hoitajien esimies, niin luullakseni niiden osaamattomien hoitajattarien onnettomat vinkunat menee vanhempien hoitajien niskaan.

Vierailija
13/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mutta pelottaa ja huolettaa koska tottakai heillä on enemmän energiaa, enemmän innostusta, parempi koulutus ja mitä kaikkea nyt onkaan eli he ovat työnantajalle minua ja meitä muita neljävitosia ja sitä vanhempia tärkeämpiä. Se taas tietää sitä että todennäköisesti menetän työpaikkani piakkoin vaikka mitä tekisin.

Vierailija
14/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä on niin päin, että nuorten työpanos on pienempi kuin vanhempien. Kovasti tuntuvat kiireisiltä, mutta valmista ei tule, aina saa olla hoputtamassa.

Ja ne nuorten poissaolot!

Vierailija
15/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihailen ja olen vähän kade joidenkin energiasta ja työmoraalista.

Vierailija
16/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri nuoret on ne innokkaimmat ja tehokkaimmat työntekijät. On kollegalle mukavaa että voi luottaa siihen että hommat hoituu kunnolla. Rekrytointiin panostetaan kunnolla ja se näyttää kantaneen hedelmää.

Vierailija
17/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ihailen ja olen vähän kade joidenkin energiasta ja työmoraalista.

Työmoraali on korkea nimenomaan vanhemmilla työntekijöillä. Parhaita ovat lapsensa jo isoiksi kasvattaneet naiset. Heillä ei ole poissaoloja, ovat tunnollisia, venyvät eivätkä valita pienistä.

Vierailija
18/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä,kunhan eivät kälise kovaan ääneen. Mun työpaikalla ikähajonta on 22-63, ja ne untuvikot ovat ihan mukavia,mutta haahuilevat välillä ihan muuta kuin töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi