Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus. Olen 21-vuotias ja minulla on ryppyjä naamassa

Vierailija
23.11.2016 |

Joo, pinnallista, tiedetään. Ja ei, eivät oikeasti pilaa elämääni millään tavalla. Silti reagoin näihin aika raskaasti, yllätykseksi itsellenikin. Tuossa silmien välissä on sellaiset "kurtistelujuonteet", vaikken edes mielestäni ole erityisen ilmeikäs ihminen. Pienet, hennot juonteet näkyvät levossakin. Eivät hyppää kenenkään silmille, muttei myöskään tarvitse suurennuslasilla etsiä.

Mitä minä teen? Maito jo lattialla ja turha tehdä yhtään mitään? Silmänräpäyksessä myös ymmärsin, miksi esteettisillä hoidoilla on asiakaskuntansa, vaikka aiemmin suhtauduin niihin aika skeptisesti. No, ihan vielä en ole aikaa varaamassa kuitenkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nähnyt syviä uurteita 15-vuotiaalla silmien alla. Tuskin oli rupsahtamisesta kyse vaan ovat ihan geneettisiä. Luulisin että nuo sinunkin ovat.

Vierailija
2/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nähnyt syviä uurteita 15-vuotiaalla silmien alla. Tuskin oli rupsahtamisesta kyse vaan ovat ihan geneettisiä. Luulisin että nuo sinunkin ovat.

No sehän tässä onkin, kun molemmat vanhempani ovat varsin hyvin säilyneitä :( Ei siis pitäisi olla sukurasitetta aikaiselle rypistymiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voi enää yrittää hidastaa ihon vanhenemista. Turha auringossa käristely ja tupakka pois :)

Vierailija
4/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa lapsilla on juonteita silmien lähettyvillä.

Panosta kosteuttavaan kasvorasvaan. Lähtenee sillä vielä, myöhemmin ei sit silläkään.

Mutta voin kokemuksesta sanoa, että ei ne rypyt. Ryppyjä paljon inhottavampi ikääntymisen merkki kasvoissa on se veltostuminen, kun kaikki piirteet ikäänkuin veltostuvat ja valuvat maahanpäin....Se yllätti.

Vierailija
5/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans 21v, jolla silmien reunoissa ja otsassa ryppyjä. Ärsyttävät, mutta ei ole toistaiseksi varaa tehdä mitään. Jonkinlainen laser-hoito ryppyihin vielä menisi, mutta mitään botoxia en kyllä laitattaisi (myrkky, jonka pidempi aikaisia terveyshaittoja ei ole tutkittu tarpeeksi)

Ehkä sitä pitäisi vaan hyväksyä rypyt. Kaikille niitä joskus tulee.

Vierailija
6/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt voi enää yrittää hidastaa ihon vanhenemista. Turha auringossa käristely ja tupakka pois :)

En ole kumpaakaan näistäkään ikinä harrastanut :( Toisaalta taas tässä valittaessani tiedän olevani aika hölmö, kun otan näin kierroksia parista juonteesta, ihan lähipiirissä on aika paljon isompiakin terveysongelmia. Mutta kyllähän nuo syövät naista, sitten tulee jossain vastaan itseä 15 vuotta vanhempi nainen jolla on edelleen ihan moitteeton naama. 

Vierailija
7/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollaiset lähtee hyvällä kosteutuksella. Varsinkin ultraäänihoidoilla. Mutta olenkin jo 35, joten eri tilanne meillä.

Vierailija
8/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mä olen 33 eikä mulla ole vielä ryppyjä :)

Vierailija
9/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih,minä olen 70 eikä mulla vielä ryppyjä!

Vierailija
10/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuollaiset lähtee hyvällä kosteutuksella. Varsinkin ultraäänihoidoilla. Mutta olenkin jo 35, joten eri tilanne meillä.

Sellaisella ultraäänipuhdistuksella vai, jonka voi kosmetologilla tehdä? Vai onko se joku eri juttu? Nuo puhdistukset eivät ainakaan ole edes kalliita...

Vierailija
11/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas häiritsee että otsa pysyy lähes sileenä kun yritän nostaa kulmia. Tuntuu "tiukalta" koko päänahka, ja näytän jotenkin ilmeettömältä kun en saa liikutettua kulmia ylöspäin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä