Uusi mies uhosi vetää exääni turpaan
Mutta saikin itse turpaansa.En kerinnyt varoittamaan että exä on lähes 2 metrinen ja painaa 130 kiloa.Nyt uusi mies on häpeissään eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin :(
Kommentit (17)
Jos keksit hyviä lisätietoja annan 1/5, toistaiseksi mennään nollilla...
Vierailija kirjoitti:
Jos keksit hyviä lisätietoja annan 1/5, toistaiseksi mennään nollilla...
Mene muualle kiukuttelemaan.
Ap
Oppirahat on maksettava. Ehkä ensikerralla kokeilee jotain rakentavampaa lähestymistapaa.
Voih. Ota eksä takaisin kun se on niin ihana.
Hyvä, että pääsit tuosta uudesta miehestä eroon noin kätevästi. Turpaanvedolla uhoajat eivät oikein vastaa käsitystä hyvästä parisuhdemateriaalista.
Hienoja miehiä kuvailusi perusteella molemmat. Ansaitset heidät.
Vierailija kirjoitti:
Mutta saikin itse turpaansa.En kerinnyt varoittamaan että exä on lähes 2 metrinen ja painaa 130 kiloa.Nyt uusi mies on häpeissään eikä vastaa viesteihin eikä puheluihin :(
Käyt nyt sitten sinäkin reippaasti kiskaisemassa nyxän exää pataan niin nyxän miehuus alkaa olla jo koetuksella..
Tässä taas yksi ihan hyvä syy pysytellä erossa naisista. Ikinä ei tiedä millaisia sekopäitä siellä on exinä tai tulevina miehinä. Mieluummin pidän nenukin ehjänä.
Terveisin Naispelko23
Nyksäsi meni siis laput silmillä kimppuun? Ei kovin uskottavaa.
Ja millä perusteella se hyökkäys piti tehdä?
Mun mies uhosi tossa sohvalla että olisi pistänyt napakan kiertopotkun varpaankärjellä ohimoon sille sun kaksimetriselle exälle.
Ihan tiedoksi että mun mies potkaisee kyseisellä potkulla punaisen tiiliskiven poikki. Se isovarvas on aika rujon näköinen mutta kyllä toimii tarkoitukseen.
Aikoinaan potki lenkkarit puhki kärjestä. Demoaa usein kävelemällä varpaan kärjillä kuin balettitanssijat. Se on vain yks naps liike ja iso mies putoaa kuin joulukuusi.
karatepommittajan vaimo kirjoitti:
Mun mies uhosi tossa sohvalla että olisi pistänyt napakan kiertopotkun varpaankärjellä ohimoon sille sun kaksimetriselle exälle.
Ihan tiedoksi että mun mies potkaisee kyseisellä potkulla punaisen tiiliskiven poikki. Se isovarvas on aika rujon näköinen mutta kyllä toimii tarkoitukseen.
Aikoinaan potki lenkkarit puhki kärjestä. Demoaa usein kävelemällä varpaan kärjillä kuin balettitanssijat. Se on vain yks naps liike ja iso mies putoaa kuin joulukuusi.
Jos bootseilla potkii nyrkkeilysäkkiä ja nahkatakki on päällä missä on tiikerin kuva selässä niin säkkiin ilmestyy bootsien kärjen mentävä kolo. Siitä valuu hiekkaa...
Mulle tuli kerran uhoamaan humalainen mies. Väitti että olen jonkun annen ex ja jostain syystä oli niin vihaista miestä. Sanoin moneen kertaan että mulla ei ole anne nimistä entistä. Huitoi nyrkeillään joiden iskut väistin helposti. Tokeni siihen kun annoin sille avokämmen läpsyn josta tipahti hetkeksi maahan. Tämä kyseinen anne tuli hetken päästä pyytämään anteeksi ukkonsa käytöstä. Siinä vaiheessa se ukko oli jo poistettu saluunasta portsarin toimesta.
karate eagle kirjoitti:
karatepommittajan vaimo kirjoitti:
Jos bootseilla potkii nyrkkeilysäkkiä ja nahkatakki on päällä missä on tiikerin kuva selässä niin säkkiin ilmestyy bootsien kärjen mentävä kolo. Siitä valuu hiekkaa...
Hyvä hyvä. Mun mies taas ottaa aina thaimaan lomilla suoraan baarista thaboxincg otteluita. Pienissä tuitereissa vetelee päin näköä ja pärjää hyvin. Parantaa kuulemma tasapainoa.
-On niin suloisen näköinen nenä verisenä olutta hörppiessä . Kerran teki spagaatinkin niin muut vähän katsoivat.
<3 Jännämiehet <3